Fitness Seller

Sticky De laatst genomen foto topic (2 bezoekers)

Bezoekers in dit topic

  • Klopt latts zijn echt nog shit bij mij heb je zeker gelijk in dat word een focuspuntje als ik ga bouwen
    Volgens mij maak je op die foto je lats ook niet echt breed. Misschien je ellebogen wat meer naar voren.
    Beetje pauperfilmpje, maar tips zijn welk oké.
     
    Volgens mij maak je op die foto je lats ook niet echt breed. Misschien je ellebogen wat meer naar voren.
    Beetje pauperfilmpje, maar tips zijn welk oké.
    Kan ook ik ga het proberen morgen was ook de eerste keer dat ik de pose probeerde
     
    wovano hoe héb jij dat vorige keer aangepakt toen gyms weer open gingen? Ik weet nog hetzelfde en voeding is prima maar ben wel wat massa verloren en vet aangekomen. Dacht zelf aan recompen maar wil er van de zomer ook wel beetje decent bij lopen.
    Ik ben eerst 2 maanden gaan recompen op 3800-4000 kcal om ook wat massa terug te winnen en toen was ik inmiddels ook al aardig wat vet kwijt en daarna kcal omlaag.
     
    Je teres major is goed ontwikkeld maar je lats zijn pretty much non existent, dus er is momenteel nog weinig om te “spreaden”.
    Ik weet niet waarom ik geen latt gains heb ik train ze altijd goed misschien slechte genetica
     
    Laatste decent gympic voor de lockdown, kan straks weer tot treuren terug cutten om dit weer te krijgen. Al weet ik niet of direct cutten als de gyms open zijn wel slim is aangezien ik aardig wat massa verloren ben.
    Bekijk bijlage 525945
    Twinning :$

    blobvis.jpg
     
    Ik weet niet waarom ik geen latt gains heb ik train ze altijd goed misschien slechte genetica
    Waarschijnlijk omdat je het fout doet, niet veel mensen zag ik een lat pull down correct doen hoe het hoort in de gym, ik zelf ook niet in het begin. Ik zou als ik jou was eventjes bij jezelf nagaan hoe je het uitvoert. Genoeg videos op het internet. Als je meer spanning op je biceps voelt doe je het niet goed.
     
    Waarschijnlijk omdat je het fout doet, niet veel mensen zag ik een lat pull down correct doen hoe het hoort in de gym, ik zelf ook niet in het begin. Ik zou als ik jou was eventjes bij jezelf nagaan hoe je het uitvoert. Genoeg videos op het internet. Als je meer spanning op je biceps voelt doe je het niet goed.
    Voel hem niet in mijn biceps wel gewoon in mijn latts vind het apart. Ik ga meer op latts focussen als ik weer ga bouwen
     
    Back
    Naar boven