- Waardering
- 46.989
- Lengte
- 1m89
- Massa
- 117kg
- Vetpercentage
- 12%
Tnx, dag na de shoot voor de forumcontest vorig jaar.
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Tnx, dag na de shoot voor de forumcontest vorig jaar.
hoe staan ze er nu bij?Tnx, dag na de shoot voor de forumcontest vorig jaar.
Misschien voortaan pre zonnebanksessie met dextrojuice voor elke trainingZonnebanken voor het trainen is echt de beste hack voor een goeie pomp. Als ik onder de zonnebank weg kom heb ik aders van mijn tenen tot mijn kruin 😂
Veins 😎 ik heb dat ook maar zijn spataders
Die aders lijken alleen maar zo omdat die benen niets voorstellen!

Ja, m'n halve familie heeft spataders, dus mogelijk zal ik daar op latere leeftijd ook wel meer last van krijgen.
Ja mee van mijn moederskant, tis nog geen ramp maar is vooral die verkleuring die ik op mijn scheenbeen krijg. Draag daarom niet graag een short. Ging ze verleden jaar laten laseren maar was uitgesteld wegens CoronaJa, m'n halve familie heeft spataders, dus mogelijk zal ik daar op latere leeftijd ook wel meer last van krijgen.
Heb je er ook veel last van? Ik verder niet echt, maar al van kinds af aan zei m'n moeder dat ik het ook zou gaan krijgen. Ik heb een paar van die lichte kronkels/knopen, maar niet heel erg.Ja mee van mijn moederskant, tis nog geen ramp maar is vooral die verkleuring die ik op mijn scheenbeen krijg. Draag daarom niet graag een short. Ging ze verleden jaar laten laseren maar was uitgesteld wegens Corona
Ja na mij werk ( veel rondlopen) toch wel vermoeide benen ook wat zeurende pijn. En in de zomer soms ook wat opgezette enkelsHeb je er ook veel last van? Ik verder niet echt, maar al van kinds af aan zei m'n moeder dat ik het ook zou gaan krijgen. Ik heb een paar van die lichte kronkels/knopen, maar niet heel erg.
Over het algemeen gaat lopen toch wel. Stilstaan is vaak een drama. Houd je ook vocht vast?Ja na mij werk ( veel rondlopen) toch wel vermoeide benen ook wat zeurende pijn. En in de zomer soms ook wat opgezette enkels
Ja enkels als het warm is en lang hebt stilgezetenOver het algemeen gaat lopen toch wel. Stilstaan is vaak een drama. Houd je ook vocht vast?
Als lid van team dik en ecto moet ik je bij deze mededelen dat we jouw verzoek tot lidmaatschap helaas moeten afwijzen.
Ik probeer het dan wel bij het wijn clubjeAls lid van team dik en ecto moet ik je bij deze mededelen dat we jouw verzoek tot lidmaatschap helaas moeten afwijzen.
Kicked out het snuif clubje?