TT&A
Advanced Bodybuilder
- Waardering
- 2.482
dan ik**
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
dan ik**
Stel oe an zou @Jespertie zeggenJij moet je helemaal schamen jij bent ouder als mij en je ziet er t*ring shit uit
Bij de marine daar hebben ze pas boeien

Tfoee a kleine paardengeit pik jij die @ThuggishRuggishJij moet je helemaal schamen jij bent ouder als mij en je ziet er t*ring shit uit
Definiëer 'potentie'?
Ik ben 19 jaar ik ben nog super jong als ik zo doorga zo gedisciplineerd sporten en er alles voor geef en blijf leren van mijn fouten. Gaat het goed komen kunnen mensen hier wel gaan lachen maar ze kennen mij niet persoonlijk wacht maar over 5jaar!

Ronnie 2.0
Je kunt zo hard werken als je wilt maar als je genen niet mee zitten dan heb je al pechIk ben 19 jaar ik ben nog super jong als ik zo doorga zo gedisciplineerd sporten en er alles voor geef en blijf leren van mijn fouten. Gaat het goed komen kunnen mensen hier wel gaan lachen maar ze kennen mij niet persoonlijk wacht maar over 5jaar!![]()

We zullen het zienJe kunt zo hard werken als je wilt maar als je genen niet mee zitten dan heb je al pech![]()
Haha juist, wou net zeggenJe kunt zo hard werken als je wilt maar als je genen niet mee zitten dan heb je al pech![]()

Waarheid is hard. 😔Tfoee a kleine paardengeit pik jij die @ThuggishRuggish
Als jij hem onder de 1:30 loopt dan loop ik hem dit jaar ook nog een keer 😌Gvd 11 mei geen sportscholen open. Nog even en ik loop een halve marathon binnen 1:30 voordat ik eeer eens een barbell kan optillen. 😭
Niemand die jou kan verwijten dat je er niet het beste van gemaakt hebt!Gvd 11 mei geen sportscholen open. Nog even en ik loop een halve marathon binnen 1:30 voordat ik eeer eens een barbell kan optillen. 😭
Ik neem aan dat je nu zit te trollen?
Ik heb onder de 1.20 gelopen en ben er niet eens trots op.Als jij hem onder de 1:30 loopt dan loop ik hem dit jaar ook nog een keer 😌
Wij ook niet.Ik heb onder de 1.20 gelopen en ben er niet eens trots op.

Ik 1uur47min en ben er wel trots op.Ik heb onder de 1.20 gelopen en ben er niet eens trots op.
Zat je weer een vrouwtje achterna tijgerIk heb onder de 1.20 gelopen en ben er niet eens trots op.
Thx, ha ik niet halen hoorNiemand die jou kan verwijten dat je er niet het beste van gemaakt hebt!
Mooi doel die die 1:30.

Wat denk je zelf ? 😇