- Waardering
- 7.098
Poah lekker bezigEindelijk watveins 😁.![]()
Beetje maar toch beetje meer dan niets
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Poah lekker bezigEindelijk watveins 😁.![]()
Beetje maar toch beetje meer dan niets
Hij heb nooit gespoten, dat is het. Snap al die haat op deze boy niet. Je doet net alsof spuiten de norm is ouleh. Je kan roepen wat je wil maar 97kg bij 1.80, gewoon netjes in massa aangekomen.Heb jij überhaupt ooit getraind dan? Man man man, en die fucking kindertekening in combinatie met die downie kop maakt het helemaal af. Wat een pijnlijke aanfluiting![]()
Is het ook.
Omdat wanna op iedereen commentaar heeft dus dan moet je ook incasserenHij heb nooit gespoten, dat is het. Snap al die haat op deze boy niet. Je doet net alsof spuiten de norm is ouleh. Je kan roepen wat je wil maar 97kg bij 1.80, gewoon netjes in massa aangekomen.
Fair.Omdat wanna op iedereen commentaar heeft dus dan moet je ook incasseren
Hij heeft wel gekuurd?Hij heb nooit gespoten, dat is het. Snap al die haat op deze boy niet. Je doet net alsof spuiten de norm is ouleh. Je kan roepen wat je wil maar 97kg bij 1.80, gewoon netjes in massa aangekomen.
Dan heb je nog nooit gekuurdHij heeft wel gekuurd?
Hij gebruikte toch anavar
Overigens is hij 90kg op 1.80 met 20% bodyfat
Niet 97kg
Ik zat er al op te wachten

Speel eens wat van Gerry Raffery.Ik speel saxofoon als hobby en mijn stagename is Saxon.
Steeds een beetje leaner, goed bezig.
Zou het laten waxen door je vriendin/vrouw om te beginnen, blijft het ook best lang weg en wordt steeds minder lijkt wel. Scheelt een hoop geld
Zou het laten waxen door je vriendin/vrouw om te beginnen, blijft het ook best lang weg en wordt steeds minder lijkt wel. Scheelt een hoop geld

Blijf daar ook maarIk vlieg gewoon naar Turkenland. Daar kost het niks omgerekend![]()

Kan aardig in kosten oplopen als je flink behaard bent.
Dat is inderdaad niet duur, heb je toevallig een linkje naar het bedrijf die dit doet? Goede recensies?€ 100,- per keer voor je hele lichaam. Het lasercentrum gaf aan dat je met 8-9 behandelingen wel genoeg hebt.
Valt best mee.