- Waardering
- 39.166
- Lengte
- 1m84
- Massa
- 110kg
- Vetpercentage
- 6%
49.9cc
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
49.9cc
t*ring, dikke transformatie zeg.Taille is momenteel 80cm op 94kg. 8 weken overbruggen op onderhoud om vervolgens verder te cutten.
![]()
Dan gaan we zien wat voor potentie mijn lichaam heeft. Zodra ik aan mijn lean bulk ga beginnen dan ga ik echt van startStevige bouw. Dat kan er over een aantal jaar wel goed uit zien.![]()
Nu doe je niks?Dat gaan we zien wat voor potentie mijn lichaam heeft. Zodra ik aan mijn lean bulk ga beginnen dan ga ik echt van start

Paar maanden kan ookStevige bouw. Dat kan er over een aantal jaar wel goed uit zien.![]()

Jawel maar in een cut kan je natuurlijk niet optimaal groeien🤣. Heb namelijk 2 bulks verkloot ik ga deze echt goed aanpakken zodat ik een jaar lang 0.2kg per week kan gaan groeien
Mag ik niet over praten ben nog maar 19 binnenkort 20
Elke zichzelf, en de sport, respecterende strongman hoort dit toch tenminste te kennen.
Toeval dat die guy Arthur Saxon heet of komt daar je username vandaan?Elke zichzelf, en de sport, respecterende strongman hoort dit toch tenminste te kennen.
![]()
Two Hands Anyhow - Wikipedia
en.m.wikipedia.org

Ik speel saxofoon als hobby en mijn stagename is Saxon.Toeval dat die guy Arthur Saxon heet of komt daar je username vandaan?![]()