- Waardering
- 2.989
- Lengte
- 1m65
Shhtssss.. hahahha
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
No comment 🥲
And some other "special supplements" toch?

Ik moest stoppen ivm vocht...
Nu creatine moet ik nu ook eruit halen omdat ik 2 weeks out ben
Waarom die knipoog, ze maakt er geen geheim van toch of moet ze het 40 duizend keer herhalen dat ze niet natty is? Of wil je jezelf beter voelen dan haar omdat jij zo'n gefrustreerde natty bent?
Waarom die knipoog, ze maakt er geen geheim van toch of moet ze het 40 duizend keer herhalen dat ze niet natty is? Of wil je jezelf beter voelen dan haar omdat jij zo'n gefrustreerde natty bent?
En trieste van alles is dat: ook al zou hij x100 haar dose gebruiken, hij er nog steeds x100 slechter uit zou zien, omdat hij poepgenetics heeft. Ik zou ook butthurt zijn.Dan kan het maar aan 1 ding liggen en dat is juice.
Het 'o maar hij gebbruikt' om eigen falen te verbloemen.En trieste van alles is dat: ook al zou hij x100 haar dose gebruiken, hij er nog steeds x100 slechter uit zou zien, omdat hij poepgenetics heeft. Ik zou ook butthurt zijn.
Dat.En trieste van alles is dat: ook al zou hij x100 haar dose gebruiken, hij er nog steeds x100 slechter uit zou zien, omdat hij poepgenetics heeft. Ik zou ook butthurt zijn.
Zou voor jou niet verkeerd zijn ook een bezoekje daar te brengenJongens pak hem niet te hard aan.
aan zijn fysiek te zien komt hij net uit Auschwitz

Zou voor jou niet verkeerd zijn ook een bezoekje daar te brengen![]()
gewoon bulken en trainen als een beest . lean bulk is een oxymoronNou komt die (na lang twijfelen.)
Foto comp van een corona (thuis trainen moet wel)
om de overtollige kilo's eraf te trainen.
Time for lean bulking!?1
Heb jij een woordenboek tegen je kop gehad beunhaas? Oxywa?gewoon bulken en trainen als een beest . lean bulk is een oxymoron
Hij noemde je een moron. Pik je dat, broer?Heb jij een woordenboek tegen je kop gehad beunhaas? Oxywa?
Hij mag dat 🤣Hij noemde je een moron. Pik je dat, broer?
Ik wil niet stoken, maar als ik jou was…..