- Waardering
- 2.989
- Lengte
- 1m65
WhahahahaZou voor jou niet verkeerd zijn ook een bezoekje daar te brengen![]()
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
WhahahahaZou voor jou niet verkeerd zijn ook een bezoekje daar te brengen![]()
Hahaha naja beter dan met 1 briesje wind door de midden breken toch?? Misschien moet je het ook eens proberen
If it works, it works, you go girl !
Dus ga jij binnenkort ook jouw account laten verwijderen?
heeft Camelus zijn account laten verwijderen?Nee die is er gewoon nog. Killer camelus komt binnenkort gewoon terug.
Lekker rustig zoNee die is er gewoon nog. Killer camelus komt binnenkort gewoon terug.
ik mis het boefje welNee die is er gewoon nog. Killer camelus komt binnenkort gewoon terug.
En over 5 min vind jij het weer te rustig

Nee die is er gewoon nog. Killer camelus komt binnenkort gewoon terug.
Nee hij kan z’n tren niet handelen, dus hij is tijdelijk even sociopathisch.
Alsof hij daar tren voor nodig hadNee hij kan z’n tren niet handelen, dus hij is tijdelijk even sociopathisch.

Hij heeft eergisteren nog gepost.Nee die is er gewoon nog. Killer camelus komt binnenkort gewoon terug.

t*ring , je bent buff.Ik lees af en toe wel mee hoor, maar de lol is er een beetje van af.
Vind het trouwens wel grappig dat er meteen met de trenkaart gesmeten wordt, alsof dbb zo geweldig is
Altijd dezelfde grappen en gejank, beetje slaapverwekkend. Maar hey gooi het maar op tren, lig er niet wakker van.
Verder gaat hier alles goed, drukke werkweken gehad van 60-70 uur en nu eindelijk een weekje vrij. Dus deze week wat minder strict cutten en lekker genieten van mijn gezin.
Oja moest trouwens wel lachen om de kattenbak van Thomasje. Fucking 600 piek aan een schijtbak en geen euro uit willen geven aan een buitengym gedurende corona lockdown. Echte reden is natuurlijk omdat hij zich niet durfde te laten zien aangezien er ook leden van dbb daar trainden. En maar huilie huilie doen om zijn plastic gewichtjes.
Tot de volgende hommels. Adios.
![]()
Ik lees af en toe wel mee hoor, maar de lol is er een beetje van af.
Vind het trouwens wel grappig dat er meteen met de trenkaart gesmeten wordt, alsof dbb zo geweldig is
Altijd dezelfde grappen en gejank, beetje slaapverwekkend. Maar hey gooi het maar op tren, lig er niet wakker van.
Verder gaat hier alles goed, drukke werkweken gehad van 60-70 uur en nu eindelijk een weekje vrij. Dus deze week wat minder strict cutten en lekker genieten van mijn gezin.
Oja moest trouwens wel lachen om de kattenbak van Thomasje. Fucking 600 piek aan een schijtbak en geen euro uit willen geven aan een buitengym gedurende corona lockdown. Echte reden is natuurlijk omdat hij zich niet durfde te laten zien aangezien er ook leden van dbb daar trainden. En maar huilie huilie doen om zijn plastic gewichtjes.
![]()
www.instagram.com
Ik mis de peuk in je hand! Of ben je ondertussen helemaal gestopt met roken?Ik lees af en toe wel mee hoor, maar de lol is er een beetje van af.
![]()