- Waardering
- 18.834
Nee bedankt.
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Nee bedankt.
Inderdaad. Ik kon er niet tegen dat ik binnen zat, heb vandaag mijn balkon als werkplek/kantoor ingericht. Daar blijf ik komende weken werken en bruin worden tegelijk.

Inderdaad. Ik kon er niet tegen dat ik binnen zat, heb vandaag mijn balkon als werkplek/kantoor ingericht. Daar blijf ik komende weken werken en bruin worden tegelijk.![]()
Haha, nee, ik woon in een hele nette buurt. Overigens heb ik liever dat ik wiet ruik dan sigaretten/tabaklucht, dat is zo smerig.Ik hoop voor je dat je buren geen wierie roken op hun balkon. Anders komt er van werken weinig terecht de komende weken.

Dat klinkt allebei als Brabant.Haha, nee, ik woon in een hele nette buurt. Overigens heb ik liever dat ik wiet ruik dan sigaretten/tabaklucht, dat is zo smerig.
Eens in de zoveel tijd wordt er enkel in mijn straat een XTC-dump gevonden of plantage opgerold.
Het moet toch ergens geproduceerd worden🤣Haha, nee, ik woon in een hele nette buurt. Overigens heb ik liever dat ik wiet ruik dan sigaretten/tabaklucht, dat is zo smerig.
Eens in de zoveel tijd wordt er enkel in mijn straat een XTC-dump gevonden of plantage opgerold.
Haha, nee, ik woon in een hele nette buurt. Overigens heb ik liever dat ik wiet ruik dan sigaretten/tabaklucht, dat is zo smerig.
En dan nu je niet fap arm? 😝 Zieke guns man, me jelly!Dit was de laatste keer dat ik ze op zo'n @Camelus mogelijke manier heb proberen te meten. Net geen ekte 50cm dus.
![]()
@Schwarzeneggertje heeft ook zulke armen, en dat zonder al die poespas, start hating your life bro.
Zal prima kunnen. Was gericht als compliment naar hem, geen idee wat deze post verder toevoegt.@Schwarzeneggertje heeft ook zulke armen, en dat zonder al die poespas, start hating your life bro.
Dat ik de armen van @Schwarzeneggertje indrukwekkender vind.Zal prima kunnen. Was gericht als compliment naar hem, geen idee wat deze post verder toevoegt.
@Schwarzeneggertje heeft ook zulke armen, en dat zonder al die poespas, start hating your life bro.
Die traint toch niet.
Och, is deze halfgare pipo nog steeds bezig. Het enige indrukwekkende aan jou is dat je nog redenen kunt verzinnen om jezelf niet van het leven te beroven. Elk weldenkend persoon had namelijk al 500x zelfmoord gepleegd in jouw situatie.Dat ik de armen van @Schwarzeneggertje indrukwekkender vind.
Nog steeds prima, mag je vinden. Neemt niet weg dat ik hem mag complimenteren op zijn armen, dus hoezo 'start hating your life bro'?Dat ik de armen van @Schwarzeneggertje indrukwekkender vind.
Wanneer samen armen tren? Ik teach you