Fitness Seller

Sticky De laatst genomen foto topic

Inderdaad. Ik kon er niet tegen dat ik binnen zat, heb vandaag mijn balkon als werkplek/kantoor ingericht. Daar blijf ik komende weken werken en bruin worden tegelijk. :cool:

Ik hoop voor je dat je buren geen wierie roken op hun balkon. Anders komt er van werken weinig terecht de komende weken.

• Haha
Waarderingen: BB_
Ik hoop voor je dat je buren geen wierie roken op hun balkon. Anders komt er van werken weinig terecht de komende weken.
Haha, nee, ik woon in een hele nette buurt. Overigens heb ik liever dat ik wiet ruik dan sigaretten/tabaklucht, dat is zo smerig.
Eens in de zoveel tijd wordt er enkel in mijn straat een XTC-dump gevonden of plantage opgerold. :roflol:

Haha, nee, ik woon in een hele nette buurt. Overigens heb ik liever dat ik wiet ruik dan sigaretten/tabaklucht, dat is zo smerig.
Eens in de zoveel tijd wordt er enkel in mijn straat een XTC-dump gevonden of plantage opgerold. :roflol:
Dat klinkt allebei als Brabant.

Het moet toch ergens geproduceerd worden🤣

6DFB44E8-C8CE-45B8-AFAD-AD5EFC4262FC.png

Let’s go chestday

Haha, ik had een onderbuurman die hardcore blowde. Ik kan je vertellen dat je er op een gegeven moment redelijk naar van wordt. Geur leek wel door beton heen te gaan overigens! 😜

Ik train, ben obees en heb geen 50 cm armen :janken:

Dat ik de armen van @Schwarzeneggertje indrukwekkender vind.
Och, is deze halfgare pipo nog steeds bezig. Het enige indrukwekkende aan jou is dat je nog redenen kunt verzinnen om jezelf niet van het leven te beroven. Elk weldenkend persoon had namelijk al 500x zelfmoord gepleegd in jouw situatie.

En wtf bezielt je überhaupt om te gaan braggen met andermans achievements? Die shit is de meest cringe shit ever. Dat je jezelf telkens weer weet te overtreffen door met nog cringere poep te komen vind ik trouwens ook heel indrukwekkend.

Terug
Naar boven