- Waardering
- 21.488
- Lengte
- 1m71
- Massa
- 78kg
- Vetpercentage
- 12%
Tis geen squat grinder. Maar 170kg slingshot bench, vond ik best wel episch voor mezelf
"Sterk werk"!! Netjes man!!
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Tis geen squat grinder. Maar 170kg slingshot bench, vond ik best wel episch voor mezelf
Stoer man
En breed.
Het aantal mooie meiden wordt met de dag minder op dit forum, Aline is spoorloos, gelukkig hebben we Bubsie nog.
Het aantal mooie meiden wordt met de dag minder op dit forum, Aline is spoorloos, gelukkig hebben we Bubsie nog.

Dat Aline niet meer inlogt is heel vaag, die is gewoon accuut niet meer ingelogd na 23 jan, toen waren de gyms al dicht, zij was buiten vooral actief.De gym gaat weer open. De zomer komt eraan. Dus het zal wel weer meer worden![]()
Die komt niet meer omdat het uit is met @BB_ en bang is om gepest worden. En de rest komt niet meer omdat er een einde is gemaakt aan de simp age. Die b*ch shit tolereren we hier niet meer.Dat Aline niet meer inlogt is heel vaag, die is gewoon accuut niet meer ingelogd na 23 jan, toen waren de gyms al dicht, zij was buiten vooral actief.
Ga naar buiten en probeer een paar vrouwen aan te spreken die oprecht interesse in jou hebben i.p.v. je tijd te doen aan vrouwen die alleen interesse hebben in jouw likes.Aline is een leuke vrouw man, zie haar graag terug.
Zo vaag is dat niet, want ze werd hier zonder enige aanleiding compleet afgezeken door een paar mensen. Sommigen begonnen ook over haar kids, dus ik kan me goed voorstellen dat ze hier weinig te zoeken heeft.Dat Aline niet meer inlogt is heel vaag, die is gewoon accuut niet meer ingelogd na 23 jan, toen waren de gyms al dicht, zij was buiten vooral actief.