Mister B
Competitive Bodybuilder
- Waardering
- 2.807
- Lengte
- 1m87
- Massa
- 98kg
- Vetpercentage
- 16%
Hoe dan?
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Hoe dan?
Zet m op!
Tnxs meid
Doe dan ook mee aan de contest!Ik zal wel even van geslacht veranderen dan. Voor t evenwicht.

Ik zou zeggen join the contest-log! Of durf je niet?

Ik doe al mee aan een andere contest.Ik zou zeggen join the contest-log! Of durf je niet?![]()
😏😏Ik doe al mee aan een andere contest.
Maar bedoeling is om volgend jaar mee te doen. @Vypaw 😆
heerlijk om naar uit te kijken die carbs (niet schrokken )today.. plat as f**k..
morgen wat meer eten..
zaterdag comp

heerlijk om naar uit te kijken die carbs (niet schrokken )![]()
En als je als vrouw meer om de ''''''''sport'''''''' geeft, dan geef je ook geen f**k om die bullshit en blijf je gewoon posten. Anders laat je alleen nog meer blijken dat er wel degelijk een kern van waarheid in zit.
Bij deze geef ik je een compliment zonder bijbedoelingen. Ik hoef er niets voor terug.

Simp!Bij deze geef ik je een compliment zonder bijbedoelingen. Ik hoef er niets voor terug.
Mag wel, maar hoeft niet per se
How many taken?
Kweetniet of ik dat eerlijk vind tegenover de vrouwen... Ik heb alle tekenen van een hoog testosteron gehalte. En dat ik in het verkeerde lijf geboren ben ga ik niet misbruiken voor atletische doeleinden.
We kunnen je benen helemaal niet zien.102.95 op een lege maag. VP geen flauw idee, meeste vet blijft op me benen 🐷