Robin
Freaky Bodybuilder
- Waardering
- 9.561
- Lengte
- 1m80
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Heeft ook te maken met de verdeling van je massa. Er zijn mensen die bijvoorbeeld 10KG lichter wegen dan ik en een veel betere front pose hebben maar bijvoorbeeld hun rug weer tegenvalt.Shit man ik snap nooit hoe dit kanals ik 84sta op 1.83 zie ik er zo niet uit....
Nou snap ik ook waarom squatten zo goed gaat bij jou... Flinke poten man😍
Buffel poten
Veel acneHad vorige week weer wat fotootjes genomen. Hier alvast een arm![]()
Ja vet irritant. Ik was serieus bang voor dit soort comments. Maar t is wel de rede waarom ik mijn rug niet wil posten. Ik heb antibiotica gekregen. Misschien dat ik er over een paar weken vanaf ben. Ik hoop t.
isotretinoïne?Ja vet irritant. Ik was serieus bang voor dit soort comments. Maar t is wel de rede waarom ik mijn rug niet wil posten. Ik heb antibiotica gekregen. Misschien dat ik er over een paar weken vanaf ben. Ik hoop t.
Ziet er goed uit maat!Beetje flat voor mn gevoel tijdens het trainen zelf, maar nog maar -0,5kg te gaan 🌚
![]()
Epic ouweBeetje flat voor mn gevoel tijdens het trainen zelf, maar nog maar -0,5kg te gaan 🌚
![]()
Deze foto motiveert mij om deze bulk 180% mijn best te doen om vervolgens droog te gaan volgend zomer!Beetje flat voor mn gevoel tijdens het trainen zelf, maar nog maar -0,5kg te gaan 🌚
![]()
Niet voor schamen man nergens voor nodigHad vorige week weer wat fotootjes genomen. Hier alvast een arm![]()
Dat zijn aardige verkeersdrempels op je rug