- Waardering
- 21.488
- Lengte
- 1m71
- Massa
- 78kg
- Vetpercentage
- 12%
ik zeg neem een pizza dieet
veel geleerd en nu tijd om weer te bouwen, 
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
ik zeg neem een pizza dieet
veel geleerd en nu tijd om weer te bouwen, 
haha pizza dieet...ik zeg neem een pizza dieetveel geleerd en nu tijd om weer te bouwen,
![]()
ziet er altijd zo lekker uit he, als je tanning eraf gaat slijten...
Ik dacht even dat dit een of ander lijk was uit een prehistorische periode uit Egypte.
Slijten hoeft niet perce, er zijn producten om het te verwijderenziet er altijd zo lekker uit he, als je tanning eraf gaat slijten...
Dasty werkt ook goedSlijten hoeft niet perce, er zijn producten om het te verwijderen
Bondi Sands Self Tan Eraser ✔️ online kopen | DOUGLAS
Bondi Sands Self Tan Eraser ❤️ online kopen ❤️ Gratis 24-uurslevering ❤️ Gratis twee samples ✓ Meer dan 600 topmerken ➽ DOUGLAS!www.douglas.nl
Zal ik m'n handtekening overdragen aan jou?
thanksSlijten hoeft niet perce, er zijn producten om het te verwijderen
Bondi Sands Self Tan Eraser ✔️ online kopen | DOUGLAS
Bondi Sands Self Tan Eraser ❤️ online kopen ❤️ Gratis 24-uurslevering ❤️ Gratis twee samples ✓ Meer dan 600 topmerken ➽ DOUGLAS!www.douglas.nl
Goeie transformatie 👍Links 29-03-2021 95.75KG
Rechts 17-06-2021 102.85KG
Beide zijn ochtend shape, geen pomp.
![]()
twijfel als ik nog een wedstrijd zou doen? dit jaar of verstandig om goede rebound te nemen.
afgelopen weekend.
ja ben altijd voorkant heel droog.
Glijmiddel wil dan vaak wel helpen. Kun je gewoon halen bij de Kruidvat.
Die nr 38 naast u, die is toch na jou geëindigd he? Verschil in massa en definitie is vrij duidelijk. Betere ontwikkeling overall bij jouw. Misschien iets fierder poseren lijkt wel of je elke moment een zenuwinzinking krijgt![]()
twijfel als ik nog een wedstrijd zou doen? dit jaar of verstandig om goede rebound te nemen.
afgelopen weekend.
.
Wow man hard gewerktLinks 29-03-2021 95.75KG
Rechts 17-06-2021 102.85KG
Beide zijn ochtend shape, geen pomp.
. Is mij niet gelukt in die tijd. Ik ben ook 187 cm en van 97 naar 88 kg gegaan.