AndroidHealthClinic

Sticky De laatst genomen foto topic

Ik zag vandaag nog zo'n vlotte kantoorpik in de te korte skinny van zijn zusje, met van die flitsende blauwe bommels en het standaard blauwe overhemd, die liep pas voor lul.
Zoveel moeite doen om maar erkenning te krijgen is gewoon zielig.
Zwaai de volgende keer ff?

Ja al die trage figuren die me allemaal in de weg lopen, geen zin in dat geneuzel.
Mee eens, van die oudjes bij een pinautomaat, kreeg gewoon spijt dat ik er niet heen gesprint was. Vind het 9/10 keer maar egocentrische lui.

Ja maar ook due pauper werkelozen die echt totaal ieder gevoel van urgentie missen.

Ik geef ook weinig om mode, maar kom op zo loop in de supermarkt toch voor lul.
FDEA76F7-7929-40C4-B15B-7F019B82D155.png
All day every day dit in de vakantie

Ja maar ook due pauper werkelozen die echt totaal ieder gevoel van urgentie missen.
Of van die mannen van middelbare leeftijd die zelfs in de supermarkt opgefokt raken. Dat ze zelfs daar een "gevoel van urgentie" krijgen omdat ze er de afgelopen 50 jaar niet alles uit hebben gehaald.

Slippers oke. Maar waarom sokken?

Of van die mannen van middelbare leeftijd die zelfs in de supermarkt opgefokt raken. Dat ze zelfs daar een "gevoel van urgentie" krijgen omdat ze er de afgelopen 50 jaar niet alles uit hebben gehaald.
Mensen met haast zijn inderdaad maar raar, beetje gebrek aan planning en zelfdiscipline, maar vaak trekken deze mensen zich ook te veel aan wat anderen van ze vinden.
Als ik ergens te laat ben, ben ik te laat, meestal niet mijn probleem. :D

PS. ik ben zo'n irritante langzame gast in de supermarkt.
PPS. niet werkloos

met die slippers, klaag jij over onze sokken. koekoek.
Gaat niet om hoe het eruit ziet, maar om comfort. En heb ze alleen thuis aan, wandel niet ermee in supermarkt. Misschien is mijn beeld verstoord doordat op de middelbare school alleen maar Turken en Marokkanen en vmbo'ers met slippers + sokken rondliepen, naast natuurlijk mijn opa. Als je 80 ben moet het ook gewoon kunnen. :p

Gaat niet om hoe het eruit ziet, maar om comfort. En heb ze alleen thuis aan, wandel niet ermee in supermarkt. Misschien is mijn beeld verstoord doordat op de middelbare school alleen maar Turken en Marokkanen en vmbo'ers met slippers + sokken rondliepen, naast natuurlijk mijn opa. Als je 80 ben moet het ook gewoon kunnen. :p
Achterlijk volk

Weet je onder hand het verschil tussen een mocro en een turk? als ze met een fiets lopen of in een jurk weet dan het is geen turk.

En dat rijmt.

Terug
Naar boven