Raphie
Competitive Bodybuilder
- Waardering
- 2.091
- Lengte
- 1m92
- Massa
- 102kg
- Vetpercentage
- 25%
Je hebt natuurlijk gelijk, ieder moet maar doet wat hij leuk vindt.
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Je hebt natuurlijk gelijk, ieder moet maar doet wat hij leuk vindt.
preciesss doet mij oookJe hebt natuurlijk gelijk, ieder moet maar doet wat hij leuk vindt.
Dat klopt natuurlijk. Maar dit is geen ego lift. Beetje momentum creëren kan wel bij bepaalde oefeningen.Je hebt natuurlijk gelijk, ieder moet maar doet wat hij leuk vindt.
Ja jij gebruikt straps bij 110 deadlift 😊 hij gooit wat beweging erinIk vind het voorbij “forced” de slinger factor is veel te groot.
Deadlift is toch geen grip oefening. Als zijn grip het begeeft, waarom zou je je daardoor laten limiteren in de groei van je deadlift?Ja jij gebruikt straps bij 110 deadlift 😊 hij gooit wat beweging erin
110Deadlift is toch geen grip oefening. Als zijn grip het begeeft, waarom zou je je daardoor laten limiteren in de groei van je deadlift?
Doe ik ook

Ik doe ook. Maar me max is nu 240 dus ik mag
110 120 130
Deadlift jij nog 110 met jouw size? Of bedoel je tijdens warmups. Met romanian deadlift is sowieso anders want dan hou je de stang veel langer vast dan bij normale deads
Verdomme bert je zou me niet filmen zij je!
Rt, ben godver geen powerlifterAlles boven de 100kg gebruik ik ook meestal straps. Rdl’s en shrugs enzo.
Geile piercing