- Waardering
- 2.989
- Lengte
- 1m65
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Dus ben je wel afgevallen

300 gram bijgekomen deze week. als ik vorige week bijneem
Op die manier houd ik mijn gewichtsverlies bij. Met vlagen gaat het dan best goed.300 gram bijgekomen deze week. als ik vorige week bijneem
Dat is jezelf voor de gek houden....300 gram bijgekomen deze week. als ik vorige week bijneem
Als je over de lange trend kijkt is ze gewoon aangekomen.
Ze weegt volgens mij ook maar 1x per week dus eigenlijk heb je geen drol aan deze gewichten want het kan al snel 1 dag afwijken. Beter zo vaak mogelijk wegen en dan wekelijks het gemiddelde nemen.Als je over de lange trend kijkt is ze gewoon aangekomen.
ja 1x per weekZe weegt volgens mij ook maar 1x per week dus eigenlijk heb je geen drol aan deze gewichten want het kan al snel 1 dag afwijken. Beter zo vaak mogelijk wegen en dan wekelijks het gemiddelde nemen.
voor m'n check inZelfs dagelijks wegen en dan week op week vergelijken zegt als vrouw weinig. Ik zie gewoon een normale trend omhoog met maandelijks rond midden van de maand hogere metingen.Ze weegt volgens mij ook maar 1x per week dus eigenlijk heb je geen drol aan deze gewichten want het kan al snel 1 dag afwijken. Beter zo vaak mogelijk wegen en dan wekelijks het gemiddelde nemen.
Zeker dan blijft het gewoon hoe vaker je weegt, hoe betrouwbaarder het is. Zeker bij een menstruatiecyclus kan je gewicht plots in een dag 1 kg meer zijn en als je precies dan weegt geeft dat wel een enorm vertekend beeld.Zelfs dagelijks wegen en dan week op week vergelijken zegt als vrouw weinig. Ik zie gewoon een normale trend omhoog met maandelijks rond midden van de maand hogere metingen.
Dat bestrijd ik ook nergens, maar kunnen tal van redenen zijn om juist niet dagelijks te wegen. Onder andere in de richting van psychische gezondheid.Zeker dan blijft het gewoon hoe vaker je weegt, hoe betrouwbaarder het is. Zeker bij een menstruatiecyclus kan je gewicht plots in een dag 1 kg meer zijn en als je precies dan weegt geeft dat wel een enorm vertekend beeld.
Dan moet je denk ik geen wedstrijd bodybuilding doen als dagelijks wegen een issue is😁Dat bestrijd ik ook nergens, maar kunnen tal van redenen zijn om juist niet dagelijks te wegen. Onder andere in de richting van psychische gezondheid.
JuistDan moet je denk ik geen wedstrijd bodybuilding doen als dagelijks wegen een issue is😁
Dan ook geen gear en of wedstrijden. Eigenlijk helemaal wegblijven van bodybuilding.Dat bestrijd ik ook nergens, maar kunnen tal van redenen zijn om juist niet dagelijks te wegen. Onder andere in de richting van psychische gezondheid.
Succes @wovano