Fitness Seller

Sticky De laatst genomen foto topic (2 bezoekers)

Bezoekers in dit topic

Nog foto's binnen van de prijsuitreiking:D
IMG_20211012_072103_090.jpg
IMG_20211012_072014_357.jpg
 
Die eerste gast is ook wel goed gebouwt, mist enkel wat wat definitie op de armen (vrij zwakke piek).
Ja was zeker goede concurrentie en de nummer 4 zag er eigenlijk ook goed uit. Linker gast was 37 en die rechter pas 21. Damn goede genetics om dan al zo erbij te staan.
 
Ja was zeker goede concurrentie en de nummer 4 zag er eigenlijk ook goed uit. Linker gast was 37 en die rechter pas 21. Damn goede genetics om dan al zo erbij te staan.
Oh dacht dat hij zowat even oud als jouw was :o Die zal je zeker nog wel tegenkomen in toekomstige wedstrijden dan als hij er nu al zo goed bijstaat.
 
Oh dacht dat hij zowat even oud als jouw was :o Die zal je zeker nog wel tegenkomen in toekomstige wedstrijden dan als hij er nu al zo goed bijstaat.
Hij had in de middag bij new faces al bij de junioren en -95 gewonnen en mocht daarom door naar open. Daar weer eerste plaats bij junioren en 3e bij -95 dus met 4 bekers naar huis.
 
Heb je ook een foto van de overall?
 

Rechtsboven zijn de overall winnaars, die gast woog maar 70 kg

sick.

had dat ook bij de enercup, kwam een gast tegen waarvan ik dacht dat hij in mijn klasse zat en waarvan ik wist dat ik ging verliezen...bleek ff 10 kg lichter te zijn :roflol:

de zwembroekboys zien er ook sick uit zeg!
 
Back
Naar boven