MuscleMeat

Sticky De laatst genomen foto topic (11 bezoekers)

Bezoekers in dit topic


Straks staan die rimpels vast hoor

1634054954031.png
1634054976657.png
1634055008059.png
1634055054421.png
1634055090493.png
 
Gebruik ik zelfs nog niet eens..
Tis maar een geintje mij is het niet eens opgevallen van die inhammen je weet toch dat er hier een vergrootglas gelegd wordt waarop het kan. Buiten dat, zou ik zelf als ik vrouw was never nooit niet aan aas beginnen, vroeg en bij de ander wat later komen er onomkeerbare bijwerkingen. Je moet nog lang doen met je lichaam he, en niet die paar jaren die je in je jeugd even piekt.
 
Tis maar een geintje mij is het niet eens opgevallen van die inhammen je weet toch dat er hier een vergrootglas gelegd wordt waarop het kan. Buiten dat, zou ik zelf als ik vrouw was never nooit niet aan aas beginnen, vroeg en bij de ander wat later komen er onomkeerbare bijwerkingen. Je moet nog lang doen met je lichaam he, en niet die paar jaren die je in je jeugd even piekt.
Goeie peptalk voor een wedstrijdbodybuilder...
 
Goeie peptalk voor een wedstrijdbodybuilder...
Je hebt gelijk, ik zal mn goed bedoelde advies voortaan voor mijn zoon bewaren :rolleyes: Er komt nog een leven na de wedstrijden waarin ze waarschijnlijk nog enigzins ' normaal' doorheen wilt gaan. door short term thinking wordt daar vaak geen aandacht aan besteed: Ik wil NU wedstrijden doen...
 
Tis maar een geintje mij is het niet eens opgevallen van die inhammen je weet toch dat er hier een vergrootglas gelegd wordt waarop het kan. Buiten dat, zou ik zelf als ik vrouw was never nooit niet aan aas beginnen, vroeg en bij de ander wat later komen er onomkeerbare bijwerkingen. Je moet nog lang doen met je lichaam he, en niet die paar jaren die je in je jeugd even piekt.
Wat natuurlijk wel fijn is, is die hyena clit die ze kunnen krijgen. Vooral als je daar glow in the dark spray op doet. Dan heb je de clit zo gevonden in het donker en hoef je niet te strugglen met dat clitoriskapje.

Ik ben nachtblind en zat gisteravond per ongeluk over de aambei van mijn vriendin te kietelen
in plaats van het clitje. Met aas was dat niet gebeurd!
 
Wat natuurlijk wel fijn is, is die hyena clit die ze kunnen krijgen. Vooral als je daar glow in the dark spray op doet. Dan heb je de clit zo gevonden in het donker en hoef je niet te strugglen met dat clitoriskapje.

Ik ben nachtblind en zat gisteravond per ongeluk over de aambei van mijn vriendin te kietelen
in plaats van het clitje. Met aas was dat niet gebeurd!

verkapt 'ik doe alsof ik op vrouwen val' post
 
Back
Naar boven