- Waardering
- 28.776
- Lengte
- 1m57
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
When m'bloatlords lifts, the earths rotation changes in mbloatlords lifting direction.Physique update. Week 305 van leanbulk afgerond. Kan nog veel vet aankomen dus blijf ff door gaan.![]()
![]()
Hij kan zelfs pull ups met 'full' gewicht. Hij is zonder grappen oprecht sterk.When m'bloatlords lifts, the earths rotation changes in mbloatlords lifting direction.
Mooi comments altijd onder zn youtube filmpjes. Hij heeft wel een bijzondere following
Blessed to be mogged
Jujimufu heeft een keer zn workout proberen na te doen en kreeg het niet voor elkaarHij kan zelfs pull ups met 'full' gewicht. Hij is zonder grappen oprecht sterk.
Ja heb 'm gezien. Zelfs met zoveel mindset van Boogez lukte het niet.Jujimufu heeft een keer zn workout proberen na te doen en kreeg het niet voor elkaar
Die kerel heeft enorm veel haters maar hij is echt wel een machine.Hij kan zelfs pull ups met 'full' gewicht. Hij is zonder grappen oprecht sterk.
Jij ook 💝Die kerel heeft enorm veel haters maar hij is echt wel een machine.
Nee hij heeft geen haters ThaWasteland

Ik denk niet dat ik ze op 2 handen kan tellen.
Vraag het op Facebook zou ik zeggen 😌
Kan je nog zo sterk zijn, maar dan zie je ondertussen eruit als een deelnemer uit my 600 lbs lifeHij kan zelfs pull ups met 'full' gewicht. Hij is zonder grappen oprecht sterk.
Hoe bedoel je? Hij ziet er kei geil uit.Kan je nog zo sterk zijn, maar dan zie je ondertussen eruit als een deelnemer uit my 600 lbs life
Rustig he griekse god🔥🔥Vanaf maandag weer back on track. Net voor het eerst een degelijke workout gedaan. 😆![]()
Ho eem tammo