XXL Nutrition

Sticky De laatst genomen foto topic

Vooral voor 2007 toen ik nog drugs runde, kilos en kilos weed per dag ging er weg uit 1 pand.

En daar had je 3 hele straten met die panden🤣

En als we niet genoeg voorraad hadden moest ik naar de cristiana om aan de balie nieuwe stash te halen, bizar

Moet eerlijk zeggen dat Tilburg toch ook wel goed mee kan doen aan die wedstrijd. Is ook niet echt een pareltje voor het oog.
Nooit verder gekomen dan de Grass Company :roflol:

Vooral voor 2007 toen ik nog drugs runde, kilos en kilos weed per dag ging er weg uit 1 pand.

En als we niet genoeg voorraad hadden moest ik naar de cristiana om aan de balie nieuwe stash te halen, bizar
Heb die Cristiana nooit mee gemaakt, die was al dicht gegooid toen ik vaak in rsd kwam helaas

of wat van je onderrug halen

Sorry kon het niet laten :P

Nooit verder gekomen dan de Grass Company :roflol:

Heb die Cristiana nooit mee gemaakt, die was al dicht gegooid toen ik vaak in rsd kwam helaas

Ali de illegaal achter de balie. Als de wouten binnen kwamen vloog tie over het hek achter weg, gast was al 5x teruggezet naar marokko, maar kwam keer op keer weer terug🤣mooie tijden

Ali de illegaal achter de balie. Als de wouten binnen kwamen vloog tie over het hek achter weg, gast was al 5x teruggezet naar marokko, maar kwam keer op keer weer terug🤣mooie tijden
Ik had jongens bij mij op school zitten die recht studeerde en toen vervolgens van school waren getrapt voor inbraken

Kan allemaal daar

Ja zijn 5 families die het daar beetje doen.

Allemaal uit 3 dorpen in marokko.

In westrand is er een straat compleet bewoond door 1 familie, die hadden schijnbaar iemand bij de woningbouw werken, werd allemaal geregeld🤣

In westrand is er een straat compleet bewoond door 1 familie, die hadden schijnbaar iemand bij de woningbouw werken, werd allemaal geregeld🤣
Ik dacht altijd juist dat KD & LD de hood waren

Klinkt bekend 🧐

Deze gaat echt over mij haha. Lang geleden
Screenshot_20220211-122124_Chrome.jpg
Wajoo, jij bent echt vet stoer.

Opzich wel handig. Als er dan oorlog met Rusland uitbreekt kunnen we die coördinaten aan ze doorgeven.

Terug
Naar boven