- Waardering
- 18.674
- Lengte
- 1m72
- Massa
- 90kg
- Vetpercentage
- 16%
Ja dat is echt abnormaal
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Ja dat is echt abnormaal
Moet eerlijk zeggen dat Tilburg toch ook wel goed mee kan doen aan die wedstrijd. Is ook niet echt een pareltje voor het oog.Roosendaal verdient wel de prijs lelijkste stad van brabant imo
Kwam er vaak genoeg
Nooit verder gekomen dan de Grass CompanyMoet eerlijk zeggen dat Tilburg toch ook wel goed mee kan doen aan die wedstrijd. Is ook niet echt een pareltje voor het oog.

Heb die Cristiana nooit mee gemaakt, die was al dicht gegooid toen ik vaak in rsd kwam helaasVooral voor 2007 toen ik nog drugs runde, kilos en kilos weed per dag ging er weg uit 1 pand.
En daar had je 3 hele straten met die panden🤣
En als we niet genoeg voorraad hadden moest ik naar de cristiana om aan de balie nieuwe stash te halen, bizar
of wat van je onderrug halenVooral voor 2007 toen ik nog drugs runde, kilos en kilos weed per dag ging er weg uit 1 pand.
En daar had je 3 hele straten met die panden🤣
En als we niet genoeg voorraad hadden moest ik naar de cristiana om aan de balie nieuwe stash te halen, bizar

Nooit verder gekomen dan de Grass Company
Heb die Cristiana nooit mee gemaakt, die was al dicht gegooid toen ik vaak in rsd kwam helaas
of wat van je onderrug halen
Sorry kon het niet laten![]()
Ik had jongens bij mij op school zitten die recht studeerde en toen vervolgens van school waren getrapt voor inbrakenAli de illegaal achter de balie. Als de wouten binnen kwamen vloog tie over het hek achter weg, gast was al 5x teruggezet naar marokko, maar kwam keer op keer weer terug🤣mooie tijden
Ik dacht altijd juist dat KD & LD de hood warenJa zijn 5 families die het daar beetje doen.
Allemaal uit 3 dorpen in marokko.
In westrand is er een straat compleet bewoond door 1 familie, die hadden schijnbaar iemand bij de woningbouw werken, werd allemaal geregeld🤣
Klinkt bekend 🧐Ja zijn 5 families die het daar beetje doen.
In westrand is er een straat compleet bewoond door 1 familie, die hadden schijnbaar iemand bij de woningbouw werken, werd allemaal geregeld🤣
Wajoo, jij bent echt vet stoer.
Opzich wel handig. Als er dan oorlog met Rusland uitbreekt kunnen we die coördinaten aan ze doorgeven.Ja zijn 5 families die het daar beetje doen.
Dat gaat niets worden, ze breken hun eigen stad al af voordat Rusland gearriveerd isOpzich wel handig. Als er dan oorlog met Rusland uitbreekt kunnen we die coördinaten aan ze doorgeven.
Zit niks van hun bijDat gaat niets worden, ze breken hun eigen stad al af voordat Rusland gearriveerd is
.Ik wilde zeggen ze betalen toch belasting

Oei dat is racisme!!! Is cultuur.Ik wilde zeggen ze betalen toch belasting
Maar bij nader inzien laat maar![]()

dat voelt net alsof je op een schaap zitIk wil me niet bemoeien maar rug haar daar is echt ranzig.
Oke. Doei.