- Waardering
- 7.413
- Lengte
- Massa
- 69kg
- Vetpercentage
- 42%
Liever op een schaap dan in een schaap
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Liever op een schaap dan in een schaap
We zijn niet allemaal homo🤣
Jij bent wel stoer voor iemand die vroeger gepest is. Is dit compensatie gedrag?Vooral voor 2007 toen ik nog drugs runde, kilos en kilos weed per dag ging er weg uit 1 pand.
En daar had je 3 hele straten met die panden🤣
En als we niet genoeg voorraad hadden moest ik naar de cristiana om aan de balie nieuwe stash te halen, bizar
Jij bent wel stoer voor iemand die vroeger gepest is. Is dit compensatie gedrag?
Jij bent echt stoer waarom werd je vroeger gepest? Ook wel is beschoten zeker?Ja correct . Kom maar naar mijn parkje dan zal ik het wel laten zien hoe ik dat compenseer rooie t*fus hond
Scheer eerst die konthaar maar weg. Ik wil niet met een onverzorgde junkie vechten.Ja correct . Kom maar naar mijn parkje dan zal ik het wel laten zien hoe ik dat compenseer rooie t*fus hond
Jij bent echt stoer waarom werd je vroeger gepest? Ook wel is beschoten zeker?
Scheer eerst die konthaar maar weg. Ik wil niet met een onverzorgde junkie vechten.
Ja je houdt ervan om mensen op te graven?Werd gepest omdat ik je ma aandouwde. Had ik nooit moeten doen die trol
Dat verklaard je vriendin wel😘
Je zou bijna zeggen dat je een tweeling broer bent. Net zo onstabiel als markChef , boter bij de vis doen. Waar wil je afspreken
Ik ben geen mark he, besef dat goed koos
Je zou bijna zeggen dat je een tweeling broer bent. Net zo onstabiel als mark
Ik geef je 100€ als je gaat @Rode aapCorrect nog erger zelfs, maar ik doe boter bij de vis kerel. Nodig je heel graag uit maat.
Mark denkt niet na van te voren in tegenstelling tot ik.
Als je een vent ben kom je af . Jij bent de druppel vent.
Oke vanavond 9 uur voor coffeeshop relax meppel, kijken of je nog zo grappig bent😉Ik hoef geen geld kerel. Doe het zo ook wel.
Zie het adres wel in pb. En anders stuur ik de mijne wel. f**k een ban dan
Ga je mij neerschieten met je denkbeeldige pistool ? Pow pow pow. GangsterCorrect nog erger zelfs, maar ik doe boter bij de vis kerel. Nodig je heel graag uit maat.
Mark denkt niet na van te voren in tegenstelling tot ik.
Als je een vent ben kom je af . Jij bent de druppel vent.
Ga je mij neerschieten met je denkbeeldige pistool ? Pow pow pow. Gangster