MuscleMeat

Sticky De laatst genomen foto topic

Paying the price for those quads :(

Paying the price for those skinny jeans.

FB_IMG_1649835997754.jpg

IMG_20220416_204616.jpg

Weer een kilo'tje erbij...gains maken gaat behoorlijk goed, maar ik leef wel als een kluizenaar.

Enige 'sociale' dat ik deed was zojuist shooten met fotograaf bij het eye. Dan zie je allemaal mensen chillen en drinken in de zon. Het jeukt dan wel een beetje. Zeker als de fotograaf het heeft over drinken in de stad.

Na afloop SNEL naar huis en de gordijnen dicht, morgen weer legday 😋

Focussen daarop 💪

IMG_20220416_204616.jpg

Weer een kilo'tje erbij...gains maken gaat behoorlijk goed, maar ik leef wel als een kluizenaar.

Enige 'sociale' dat ik deed was zojuist shooten met fotograaf bij het eye. Dan zie je allemaal mensen chillen en drinken in de zon. Het jeukt dan wel een beetje. Zeker als de fotograaf het heeft over drinken in de stad.

Na afloop SNEL naar huis en de gordijnen dicht, morgen weer legday 😋

Focussen daarop 💪
Focus✌🏼💪🏼

Enige 'sociale' dat ik deed was zojuist shooten met fotograaf bij het eye. Dan zie je allemaal mensen chillen en drinken in de zon. Het jeukt dan wel een beetje.
Mijn vet% is nu zo hoog dat ik allergisch ben voor de zon en het zweet me al uitbreekt als er eraan denk….

Doe mij liever maar de schaduw met een cola zero met ijs aub.

Ps; je bent shredded, zoals elke foto die post. 🤝

Mijn vet% is nu zo hoog dat ik allergisch ben voor de zon en het zweet me al uitbreekt als er eraan denk….

Doe mij liever maar de schaduw met een cola zero met ijs aub.

Ps; je bent shredded, zoals elke foto die post. 🤝
Ik ben 3 jaar geleden 125kg geweest maar kon mijn hitte nog wel kwijt.

Terug
Naar boven