- Waardering
- 10.297
- Lengte
- 2m10
- Massa
- 52kg
- Vetpercentage
- 1%
Oh dat wist ik niet sorry.Ga nou niet jinxen man, ik heb al meer dan genoeg deel gehad van het blessureleed...
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Oh dat wist ik niet sorry.Ga nou niet jinxen man, ik heb al meer dan genoeg deel gehad van het blessureleed...
In z'n vrije tijd doet hij leuke dingen, juist door zo te trainen raakt hij niet geblesseerd. Op zijn werk gebeurt weleens wat.....

Hij was al goed weg met selfies maken en filmpjes opzetten op YouTube en Ketnet junior maar ongeveer een maand geleden hebben we hem de telefoon ontnomen en tot nu toe vraagt hij ook niet meer ernaar.
20 maanden vind ik veel te vroeg maar dat is dan nieuwe normaal zeker?!
Daar is hij al uitgegroeid

Ik hoor je nog wel als er een tweede is.20 maanden vind ik veel te vroeg maar dat is dan nieuwe normaal zeker?!
Jongste van mij is al 6, en heeft een iPhone 6S plus, maar zit meer op YT voor de TV
Jongste van mij is al 6, en heeft een iPhone 6S plus, maar zit meer op YT voor de TV
Oja, Facetime met haar oudere zus die al uit huis is en omaGrapje of niet?
Die van mij krijgen een telefoon als ze naar het voortgezet onderwijs gaan
Zo dan je gaat opeens hard94kg / 1.78m / 6 weken in de cut.
Pb me voor me onlyfans kortings code.💁♂️🌈
![]()
Cruise momenteel 150mg test pw.
Pomp + hele goede belichting. Wou het keer ff vastleggen hoezeer dat verschil kan maken.
t*ring94kg / 1.78m / 6 weken in de cut.
![]()
Heb je je code verandert?94kg / 1.78m / 6 weken in de cut.
![]()
Gvd beest man, je doet jezelf tekort met die normale foto's mindblown dit echt ziek