- Waardering
- 14.740
- Lengte
- 1m87
- Massa
- 103kg
- Vetpercentage
- 17%
Teardrop
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Teardrop
Robin toch ga stoer doen met pappa zijn geld maar voor de rest je... bek houden.
Reageer niet meer op jou❤
Zou daar idd geen moeite in steken, die moeite kan je beter in een legworkout steken
Komt Helemaal goed meneer topic banner- ik tag je vriendin-maar-toch-net-niet in mn log .❤Zou daar idd geen moeite in steken, die moeite kan je beter in een legworkout steken
Die multimedia opleiding wat jij doet dan. Designs wat jij maakt zijn zo fucked up slecht. Groep 4 met talent maakt betere shit dan jouZou daar idd geen moeite in steken, die moeite kan je beter in een legworkout steken
Haha het karakterloze kindje is ook weer uit z'n bedje gekomen 🤣Zou daar idd geen moeite in steken, die moeite kan je beter in een legworkout steken
Destijds liep hij ook altijd met camelus mee om mij te klieren😂Robin toch ga stoer doen met pappa zijn geld maar voor de rest je... bek houden.
Ook maanden lang een avatar foto aanhouden van in je dromen je vriendin. En iemand die zegt er wat van en ineens verander je van foto 🤣🤣🤣
En @Robin Is still 🤣🤣🤣Robin toch ga stoer doen met pappa zijn geld maar voor de rest je... bek houden.
Ook maanden lang een avatar foto aanhouden van in je dromen je vriendin. En iemand die zegt er wat van en ineens verander je van foto 🤣🤣🤣
Dacht eerst even dat je knieën aan de verkeerde kant zaten

Verkeerde kaaaaaantDacht eerst even dat je knieën aan de verkeerde kant zaten![]()
Vraag me altijd af hoe jij nooit geblesseerd raakt
Hij was al goed weg met selfies maken en filmpjes opzetten op YouTube en Ketnet junior maar ongeveer een maand geleden hebben we hem de telefoon ontnomen en tot nu toe vraagt hij ook niet meer ernaar.Sanca Oermens
Heb je de kleine al geleerd om foto's te maken
Ga nou niet jinxen man, ik heb al meer dan genoeg deel gehad van het blessureleed...