MuscleMeat

Sticky De laatst genomen foto topic

9 maanden progressie.
Eerste 5 maanden op eigen kracht teruggecut en toen een lichte test-e kuur begonnen met dank aan @wovano die me erg fijn heeft bijgestaan.
Maar we zijn er nog lang niet😃
CM_Photogrid_1657389633150.jpg

dat is een heel mooi resultaat in een betrekkelijk korte tijd :thumbup:
mooi man.

Privé-informatie? Welke privé-informatie? Lol. @wovano. Beetje lame imo.
Jij haalt je ghb bij mij junk. Vorige week kwam je nog schooien. Ik hoop echt met heel mijn hart dat je op een dag zoveel pech hebt dat je sterft ik heb nog nooit zo’n verschrikkelijk ranzig mens gezien. Maar je komt ooit nog wel de verkeerde tegen egoïstische steroid stuiterbal. Denkt beter te zijn dan iedereen op een dag slippen je aders dicht of begeeft je lever het.
watch-out-we-got-a-bad-boy-over-here11.jpg

Ga helemaal stuk om jou. :roflol:. Deze GHB is wel een beetje matig hoor, maar deze manlet rage maakt alles weer goed. Vergeven en vergeten:heart:

Privé-informatie? Welke privé-informatie? Lol. @wovano. Beetje lame imo.

watch-out-we-got-a-bad-boy-over-here11.jpg

Ga helemaal stuk om jou. :roflol:. Deze GHB is wel een beetje matig hoor, maar deze manlet rage maakt alles weer goed. Vergeven en vergeten:heart:
Jij begint he met foto’s van mij dat mag sws niet. Ouwe brokkenpiloot, pas maar op als ik 1 keer nies dan ben je dood

Laatst bewerkt:
Soms lijken jullie echt op een stelletje pootjes met dat gekibbel overal.

Maar hey het is amuserend dus ga vooral door :popcorn2:

Jij begint he met foto’s van mij dat mag sws niet. Ouwe brokkenpiloot, pas maar op als ik 1 keer nies dan ben je dood
Die bewerkte foto heb ik zo vaak gepost. En nu is het ineens een probleem lol. Je hebt gewoon gevraagd om hem te laten verwijderen omdat je butthurt bent.

Laat je eens niet zo snel kennen elke fckin keer lmao.

Het leven is een stuk makkelijker als je jezelf en vooral het internet niet te serieus neemt.

Fijne avond nog opgefokte kabouter

Die bewerkte foto heb ik zo vaak gepost. En nu is het ineens een probleem lol. Je hebt gewoon gevraagd om hem te laten verwijderen omdat je butthurt bent.

Laat je eens niet zo snel kennen elke fckin keer lmao.

Het leven is een stuk makkelijker als je jezelf en vooral het internet niet te serieus neemt.

Fijne avond nog opgefokte kabouter
Klopt weet ook niet wrm ik zo fel reageerde. Achja shit happens

Terug
Naar boven