Brianvm
Dutch Bodybuilder
- Waardering
- 1.262
- Lengte
- 1m86
- Massa
- 81kg
Op welk vlak?

Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Op welk vlak?

In een volle gym bedoel je?
Omdat hij geen bruut fysiek heeft?
Voor een natty is dit redelijk denk ik. Als je kijkt naar de roided guys ben ik niks waard
Nee gewoon midden in een gym dat ie bedoeld
Nee gewoon midden in een gym dat ie bedoeld
Zal wel niemand zijn
Ik cringe behoorlijk op gasten die hun shirt mid gym uittrekken (commerciële gyms dan ofc)
Komt omdat jij een b*ch bentIk durf ook alleen foto’s te maken shirtless of in me onderbroek ergens in een hoekje waar niemand me ziet lol.
@rippedmeeuw is een fucking alpha chad 10/10 die doet wat hij wilt, want hij heeft focking schijt. Onzekere inferieure incels zoals jij zullen dit nooit begrijpen, omdat je zelf niet met alle mogelijke combinaties van gear/gh/slin 0.0001% in de buurt komt van zijn natty status.
Dat bedoel ik b*ch antwoord
Dus ik kan gewoon in mn onderbroek staan en dan cringe jij niet? Top, zal ik doen bij de volgende meet als jij dr bentNee gewoon midden in een gym dat ie bedoeld
Zal wel niemand zijn
Ik cringe behoorlijk op gasten die hun shirt mid gym uittrekken (commerciële gyms dan ofc)

Oprecht minder dan als je je shirt uittrektDus ik kan gewoon in mn onderbroek staan en dan cringe jij niet? Top, zal ik doen bij de volgende meet als jij dr bent![]()
Sorry alcohol neemt over
Ach joh, maak je niet druk. Meeste komen toch nooit op een meetWat zijn we weer kinderachtig😂🤒. Je moet perse 5naalden met tren in je reet hebben gestoken dan mag je pas poseren dat is beetje de ideologie van het forum

Nee dat moet hij nooit doen. Hij heeft nu al moeite met relativeren
Nee jonge balhaar het gaat erom dat 90% hier niet in het openbaar in een gym zou poserenWat zijn we weer kinderachtig😂🤒. Je moet perse 5naalden met tren in je reet hebben gestoken dan mag je pas poseren dat is beetje de ideologie van het forum