Fitness Seller

Sticky De laatst genomen foto topic

Dat is wel een optie/plan B, maar komende weken zijn daarin bepalend aangezien ik me vakantie ervoor moet opofferen en ik dit niet van plan ben als me fysiek niet 100% maximaal is. Vandaar de vrij agressieve cut ook nu om te kijken of het haalbaar is en ik over een maand een keuze hierin kan maken.

Je fysiek zal nooit 100% maximaal zijn. Of althans, in je eigen beleving niet.

Als je eenmaal de beslissing hebt genomen om eens goed diep te gaan, waarom dan niet gelijk een wedstrijd? Weet je ook gelijk hoe en wat en kan je je een heel jaar op de volgende voorbereiden zonder die stress dat het de eerste keer zal zijn, want je hebt die ervaring immers al.

Je fysiek zal nooit 100% maximaal zijn. Of althans, in je eigen beleving niet.

Als je eenmaal de beslissing hebt genomen om eens goed diep te gaan, waarom dan niet gelijk een wedstrijd? Weet je ook gelijk hoe en wat en kan je je een heel jaar op de volgende voorbereiden zonder die stress dat het de eerste keer zal zijn, want je hebt die ervaring immers al.
Plan A was maximaal shredded worden, week vakantie / deload, bulk

Doordat ik volgend jaar wel een wedstrijd wil doen leek het mij wel een slim idee om nu maximaal te gaan om jezelf die prep feeling te geven voor de ervaring, maar gezien de omstandigheden en alles qua timing wel erg gunstig valt kan ik dit jaar al een wedstrijd doen. Offer wel me vakantie op en aangezien dit de eerste vakantie met de kleine is zie ik het niet zitten. Vandaar ik de keuze pas over 4/6 weken maak.

Resultaat is top heb je weer zin te loggen?

Heb gelezen dat je ook diverse rugklachten hebt gehad.

Denk dat er niet veel op een logje van veelal hetzelfde zitten te wachten :p Wordt saai met de dingen die ik leuk vind om te doen op herhaling haha.

En dank voor de veren! :thumbs:

Nou ja ik vind het wel interessant ik denk dat ik voor mezelf de dingen soms te moeilijk maak.
Dat ik met minder doen hetzelfde resultaat of een beter resultaat kan bereiken zeg maar.

69A9BAB9-6A43-4193-9571-8A8292200AE2.jpeg

Aan aders geen gebrek !

Wat zijn je stats nu? Rug lijkt me een stuk groter als 2018

Is een projectje maar al lange tijd (ook ivm corona )niks aan gedaan, en weet ook niet of ik dat nog wel wil aangezien ik in de tussentijd met deze sport ben begonnen en ik anders niks meer van mn definitie oid zie. Mss dat ik deze af laat werken en het zo laat.

Die dakspanten leken bij je lats te horen. Beetje lucht daar met dat hoge plafond?
Ja perfect, hij heeft 2 aircos maar zet er maar 1 aan anders word het te koud. Maar je kan rondom 4 deuren openzetten (wat meestal gebeurt)dan heb je een heerlijk briesje binnen

En meestal trainen er max 3 mensen tegelijk. Hele rustige gym. En 5/10x ben ik zelfs de hele workout alleen. Ga het wel missen.
Hij richt zich vooral op zwemlessen/allerlei groepstrainingen etc, daar zitten zn meeste klanten.

Laatst bewerkt:
Ja perfect, hij heeft 2 aircos maar zet er maar 1 aan anders word het te koud. Maar je kan rondom 4 deuren openzetten (wat meestal gebeurt)dan heb je een heerlijk briesje binnen

En meestal trainen er max 3 mensen tegelijk. Hele rustige gym. En 5/10x ben ik zelfs de hele workout alleen. Ga het wel missen.
Hij richt zich vooral op zwemlessen/allerlei groepstrainingen etc, daar zitten zn meeste klanten.
Dacht dat het al de nieuwe gym was. Deze ziet er op het eerste gezicht ook niet slecht uit, maar te weinig gewicht zei je op bv. de leg pres.

Terug
Naar boven