Fitness Seller

Sticky De laatst genomen foto topic

DBB Buffel :rocknana:

Ik zeg je eerlijk: zo'n draagbaar stopcontact is wel fucking handig.
stopcontact-nosso.jpg

Je moeder heeft een betere smaak van bh's dan onderbroeken, of is dat ballenhangnet van een ander?

# nietgeleerdvandevorigeronde

Wel goed bezig.
Nog nooit zoiets gezien jezus wat zijn jullie toch een stel kleine kinderen wat kunnen jullie zeiken zeg. Als we die meeuw maar chagrijnig kunnen krijgen dan is het goed

Toch nog een rel🍿

Succes met de laatste loodjes. Ik denk dat je die resterende 6 weken echt wel nodig hebt om als een 'truely ripped meeuw' de fotoshoot in te gaan.

Nog nooit zoiets gezien jezus wat zijn jullie toch een stel kleine kinderen wat kunnen jullie zeiken zeg. Als we die meeuw maar chagrijnig kunnen krijgen dan is het goed
Mijn punt is dat het verstandig is een beetje voorzichtig te zijn met wat je post in het algemeen en op foto's in het bijzonder. Niet alleen vanwege wat je wel en niet wilt laten zien, maar ook omdat als er commentaar op of grappen over komen jij daar nogal al gevoelig op reageert.

Het maakt mij voor de rest helemaal niets uit wat je post en hoe of wie of wat erop staat.

Succes met de rest van je cut en een fijn weekend!

Succes met de laatste loodjes. Ik denk dat je die resterende 6 weken echt wel nodig hebt om als een 'truely ripped meeuw' de fotoshoot in te gaan.
Liggen prima op schema, je kan sws nog 2kg aan vocht kwijt raken. Laatste 6week keihard beuken

2C04A984-F7DD-46F2-A5AF-9E3308BA24E2.jpeg

Volgende keer oppassen met je scooter he junk😘. Rij de volgende keer even wat harder
Het was trouwens een paal. En je bent de GHB vergeten. Maar kon er wel om lachen :roflol:.

En die niet zo focking onzeker en zet die originele pic gewoon terug. Man man man, wat ben je toch een theatrale kleuter.

Het was trouwens een paal. En je bent de GHB vergeten. Maar kon er wel om lachen :roflol:.

En die niet zo focking onzeker en zet die originele pic gewoon terug. Man man man, wat ben je toch een theatrale kleuter.
Je bent echt een debiel. Je weet niet wat je zegt man. Bedenk eens iets nieuws

Je zou eens anderen kunnen gaan helpen ipv iedereen de grond in te boren. Zelf ben je zelfverzekerder als mij hoor diep in jou zit er een klein onzeker mannetje. Waarom anders al die verbouwingen en steroids
Misschien omdat ie daadwerkelijk buff wil zijn ipv meer foto's dan gains te maken.

Kev, maak je niet druk man.

Terug
Naar boven