Henk123456
Freaky Bodybuilder
- Waardering
- 4.283
- Massa
- 148kg
- Vetpercentage
- 7%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Yes en ik ga nu pas echt beginnen voor mn gevoel. Ik ben nog lang niet klaar💪☠
On the road aan t grinden? Je bent een paar x per week een uur in de gym, niet de wereld aan 't redden in een cape.Waar benoem ik dan dat ik zeg dat ik niet onzeker ben? Uit te tent lokken je probeert letterlijk elke keer mij op gevoelige shit te pakken. Ben helemaal niet van de slag, omdat ik iets terug zeg betekent niet perse dat ik van slag ben. Vind het gewoon zorgwekkend dat sommige mensen die een buitengewoon fysiek hebben altijd mensen die net on the road aan het grinden zijn, nog ff extra de grond in moeten stampen.
Nou vooruit ... onsje erboven mag.Ik denk dat ik over de 11kg wel heen ga😝. Nog 6week knallen, komende weken gaan heftig worden. Dan ga ik echt droog worden

Ik wou dat ik die mindset had op mn 21e, dat moet je hem nageven. De meeste zijn lui zonder ambitie of enig doel. Soms vergeten sommige zn leeftijd, en dat is een belangerijke nuance in dit onderwerpOn the road aan t grinden? Je bent een paar x per week een uur in de gym, niet de wereld aan 't redden in een cape.
Die jongen is al maanden lang op mij negatief aan het reageren.Ik wou dat ik die mindset had op mn 21e, dat moet je hem nageven. De meeste zijn lui zonder ambitie of enig doel. Soms vergeten sommige zn leeftijd, en dat is een belangerijke nuance in dit onderwerp
Ik wou dat ik die mindset had op mn 21e, dat moet je hem nageven. De meeste zijn lui zonder ambitie of enig doel. Soms vergeten sommige zn leeftijd, en dat is een belangerijke nuance in dit onderwerp
Maanden 😂 je bent ook wel aandoenlijk.Die jongen is al maanden lang op mij negatief aan het reageren.
Tja en dat verziekt helaas wel 't forum. 99% die hier post juiced, ja dan gaat het allemaal een stukje sneller en word je groter. Natties posten hier nooit meer wat. Je kan het ook gewoon supporten ipv iemand te bashen die gewoon dedicated is. Rellen doe je maar in 't battletopic21 is gewoon een volwassen man maat, geen klein kind, ook al reageert ie zo. Ik zal 1 vd eerste zijn die blij voor 'm is als ie daadwerkelijk een goed fysiek bereikt, echter heb ik wel zoiets van hou je kop omlaag en je bek dicht tot die tijd want voorlopig ziet niemand dat je überhaupt traint.
BS.21 is gewoon een volwassen man maat, geen klein kind, ook al reageert ie zo. Ik zal 1 vd eerste zijn die blij voor 'm is als ie daadwerkelijk een goed fysiek bereikt, echter heb ik wel zoiets van hou je kop omlaag en je bek dicht tot die tijd want voorlopig ziet niemand dat je überhaupt traint.
Ben 1 van de weinige die er schijt aan heeft en gewoon post. Je krijgt hier alleen respect als je gelijk een naald in je kont stoptTja en dat verziekt helaas wel 't forum. 99% die hier post juiced, ja dan gaat het allemaal een stukje sneller en word je groter. Natties posten hier nooit meer wat. Je kan het ook gewoon supporten ipv iemand te bashen die gewoon dedicated is. Rellen doe je maar in 't battletopic
Je doet het goed meeuw , blik op oneindig en gaan .👊Ben 1 van de weinige die er schijt aan heeft en gewoon post. Je krijgt hier alleen respect als je gelijk een naald in je kont stopt
Misschien over 2/3jaar aimen voor een wedstrijd 👌🏼Je doet het goed meeuw , blik op oneindig en gaan .👊
Heb ik ook wel vertrouwen in . Lekker blijven trainen in ieder geval .vind het zelf leuk om de jongere garde progressie te zien boeken .
Zou die naald niet in je kont stoppen.Ben 1 van de weinige die er schijt aan heeft en gewoon post. Je krijgt hier alleen respect als je gelijk een naald in je kont stopt
Zoals het hoort. Iedereen mag klein zijn, niemand mag klein blijven.Ben 1 van de weinige die er schijt aan heeft en gewoon post. Je krijgt hier alleen respect als je gelijk een naald in je kont stopt