Gast 166060
Huge Freak
- Waardering
- 8.689
Dromen over de Mac DonaldsBegin vakantie + einde cut =
![]()
De laatste 3-4 weken heb ik hier regelmatig over gedroomd 🤤
trakteer jezelf op een echt stuk vlees ipv deze bendeVolg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Dromen over de Mac DonaldsBegin vakantie + einde cut =
![]()
De laatste 3-4 weken heb ik hier regelmatig over gedroomd 🤤
trakteer jezelf op een echt stuk vlees ipv deze bendeJij hebt toch al zo'n fysiek?

De afgelopen 8 weken niets anders gedaan. De Flat Iron, T-Bone, en andere gerelateerde steaks komem m’n oren uit 😅Dromen over de Mac Donaldstrakteer jezelf op een echt stuk vlees ipv deze bende
Nehhh hij heeft wel een pak meer massa
Valt mee hoor, weg maar 91 kg
Muscle memory is chill ja. Ik kreeg na 5 jaar niks doen door blessure toch snel mijn massa terug, maar ik deed yoga, dans en vechtsporten, dus iiieetsje minder massa dan jij 🤣.Yes maar niet echt fanatiek dat kwam pas echt wat later, ook 2 wedstrijden gedaan en tijdens corona heb ik 1,5 jaar niet meer getraind en ook niet op me voeding gelet (al mijn spiermassa verloren) ik ben sinds september vorig jaar weer begonnen vanaf 0 en ben nu groter dan ik ooit was (muscle memory).
een lekkere biestuk eten bij "Loetje" bvDromen over de Mac Donaldstrakteer jezelf op een echt stuk vlees ipv deze bende

Neus.De afgelopen 8 weken niets anders gedaan. De Flat Iron, T-Bone, en andere gerelateerde steaks komem m’n oren uit 😅
Netjes en lekker grainy look.
Monster👊🏼🤯
Nice fysiek! Op hoeveel VP schat je jezelf?
Ik dik 20 want dit ben ik niet 🫠
Mooi resultaat hoor chef @rippedmeeuw![]()
Dit zijn de eerste foto’s van de shoot van vanmiddag, er komen nog meer foto’s. Maximaal 180% gegeven alles eruit gehaald. Mooie ervaring, nu lekker op de bank rustig wat eten en lekker wat drinken. Morgen nog even chillen maandag weer on track. Meer foto’s komen waarna ik ze heb. Ben best trots heb het geflikt👊🏼
Thanks 👊🏼 Komen nog wel ziekere foto’s dit is nog maar een klein gedeelte van alle foto’s we hebben best lang foto’s geschoten
Goed gedaan man de foto met zonnebril vind ik het leukst. Ga je nog doortrekken of weer opbouwen.![]()
Dit zijn de eerste foto’s van de shoot van vanmiddag, er komen nog meer foto’s. Maximaal 180% gegeven alles eruit gehaald. Mooie ervaring, nu lekker op de bank rustig wat eten en lekker wat drinken. Morgen nog even chillen maandag weer on track. Meer foto’s komen waarna ik ze heb. Ben best trots heb het geflikt👊🏼