AndroidHealthClinic

Sticky De laatst genomen foto topic

ABB4E3BF-3479-49CB-86D3-B3DEDC255155.jpeg

Dit zijn de eerste foto’s van de shoot van vanmiddag, er komen nog meer foto’s. Maximaal 180% gegeven alles eruit gehaald. Mooie ervaring, nu lekker op de bank rustig wat eten en lekker wat drinken. Morgen nog even chillen maandag weer on track. Meer foto’s komen waarna ik ze heb. Ben best trots heb het geflikt👊🏼
Als je op die eerste foto die zonnebril op had is dat echt zo een "reclame" foto. :)
Zo een Men's Health foto. :D

Top gedaan Meeuwtje!
Nu back on the road en op naar de volgende reis :)

Mooi resultaat @rippedmeeuw , ik stem voor de bovenste foto. Mooie schaduwen in armen en benen waar je ziet dat die goed massa hebben behouden, en goeie blik (goed genomen @ThaWasteland ) .

Dit zijn de eerste foto’s van de shoot van vanmiddag, er komen nog meer foto’s. Maximaal 180% gegeven alles eruit gehaald. Mooie ervaring, nu lekker op de bank rustig wat eten en lekker wat drinken. Morgen nog even chillen maandag weer on track. Meer foto’s komen waarna ik ze heb. Ben best trots heb het geflikt👊🏼
Ziet er goed uit gap, lijkt me inderdaad een leuke ervaring
Wat was je gewicht peak bulk, tegenover vandaag & wat worden de 'focus' punten volgende bulk en komt er volgend jaar weer een shoot ben benieuwd!

Netjes man, mooi resultaat.💪💪

Ziet er goed uit gap, lijkt me inderdaad een leuke ervaring
Wat was je gewicht peak bulk, tegenover vandaag & wat worden de 'focus' punten volgende bulk en komt er volgend jaar weer een shoot ben benieuwd!
Bulk gewicht 81.5 <<< cutting weight 66.1kg

Je ziet er gruwelijk uit dude! Nu motiveer je mij ook om volop te gaan grinden voor een fotoshoot

Je ziet er gruwelijk uit dude! Nu motiveer je mij ook om volop te gaan grinden voor een fotoshoot
Echt mooi om te horen man🤯. Moet je echt doen je gaat het geweldig vinden. Het bizarre was dat ik en en andere jongens dezelfde ervaring hadden. Tijdens het oppompen zaten we allemaal in een soort roes echt bizar

Lekker gewerkt maatje!

Mooi resultaat das zeker, gefeliciteerd!

Hahah Jezus 😂 is niet aardig man. Meeuw is er blij mee, dat er geen resultaat te zien is betekent niet dat je er dan maar zo sarcastisch over moet gaan doen. Minpunt voor jou.

Laatst bewerkt:
Echt mooi om te horen man🤯. Moet je echt doen je gaat het geweldig vinden. Het bizarre was dat ik en en andere jongens dezelfde ervaring hadden. Tijdens het oppompen zaten we allemaal in een soort roes echt bizar
Had je niet een jonko gerookt?

Terug
Naar boven