AndroidHealthClinic

Sticky De laatst genomen foto topic

CM_Photogrid_1661794619561.jpg
Zeer.nice man!

Vind deze foto ook erg leuk zie hem nu pas.
Doet me denken aan mini me van austin powers.
Hopelijk krijg ik hier geen punt voor is niet negatief bedoelt!

Bijlagen

• Screenshot_20220829-230958_Chrome.jpg
    Screenshot_20220829-230958_Chrome.jpg
    130,3 KB · Weergaven: 153
  • Screenshot_20220829-231041_Chrome.jpg
    Screenshot_20220829-231041_Chrome.jpg
    78,6 KB · Weergaven: 150
Om alle verwarring te vermijden. Belgen vallen niet onder de noemer ''geitenn**ker''.

We hebben gewoon een hoog migratie percentage.
Excuus, voor de verwarring, ik bedoelde om de organen e.d. te offeren aan de goden voor een behouden terugreis en aan het spit te rijgen (pun intended, ik bedoel hier letterlijk) voor de bbq.

No offense hoor maar hoe is dit "motiverend" op een BB forum. Dat meeuw zelf blij is prima, alleen maar mooi. Maar dat dit nou de motivatie is voor mensen om te "grinden". Sjonge, 't is een fysiek van 63 kg bij 12 a 15% he, geen 95 bij 8.

No offense hoor maar hoe is dit "motiverend" op een BB forum. Dat meeuw zelf blij is prima, alleen maar mooi. Maar dat dit nou de motivatie is voor mensen om te "grinden". Sjonge, 't is een fysiek van 63 kg bij 12 a 15% he, geen 95 bij 8.
Je moet ergens beginnen?

Het enigste wat jij kan is allemaal haat typen. Dat doe je al vanaf het begin. Jaloezie noem ik dat, als je een naald in je reet douwt dan ben je ineens the man. Ga jou verder ook geen aandacht meer geven. 👊🏼 12a15 % fl**ker toch op man

Nou... waar wacht jij op ?

Wij wachten op die picca van jou... 1.90 en 115kg en 12% ben benieuwd of jij leeft naar je eigen standaard of alleen maar babbelt :thumb:

Het is voor mij erg motiverend omdat ik qua lichaam en leeftijd identiek aan meeuw ben. Motiveert mij om te zien wat ik zou kunnen bereiken binnen welke tijd met de juiste effort

Het is voor mij erg motiverend omdat ik qua lichaam en leeftijd identiek aan meeuw ben. Motiveert mij om te zien wat ik zou kunnen bereiken binnen welke tijd met de juiste effort
Gewoon veel tijd en moeite erin stoppen. Dit jaar doe ik een hele bulk periode met @wovano. Vorig jaar begon ik met coaching toen ik al wel 50% in me bulk zat. Komt flink wat mass bij

Terug
Naar boven