- Waardering
- 9.056
- Lengte
- 1m83
- Massa
- 91kg
- Vetpercentage
- 18%
Zeer.nice man!
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Zeer.nice man!
Voor de photocontest is hij toen ook tot bij mij geredenZieke foto's maat & ook zwaar respect voor @wovano
Er zijn vgm niet veel coaches die effe naar de andere kant van nederland rijden voor een fotoshoot bij te staan dus ik vind dat echt klasse
@ThaWasteland ook complimenten naar de fotograaf ziet er echt goed uit allemaal

Belgische wegen, mad respect @wovano!Voor de photocontest is hij toen ook tot bij mij gereden![]()
En hij is zonder kleerscheuren thuisgekomen?
Waarschijnlijk vroeg @wovano zich al af waarom hij een geit in de auto moest meenemen voor @Sanca Saxon.En hij is zonder kleerscheuren thuisgekomen?
De goden waren hem gunstig die dag.
Nee dat is gewoon een mening daar zal je geen punt voor krijgenVind deze foto ook erg leuk zie hem nu pas.
Doet me denken aan mini me van austin powers.
Hopelijk krijg ik hier geen punt voor is niet negatief bedoelt!
Anders wel goede films in de bajes.Vind deze foto ook erg leuk zie hem nu pas.
Doet me denken aan mini me van austin powers.
Hopelijk krijg ik hier geen punt voor is niet negatief bedoelt!
Om alle verwarring te vermijden. Belgen vallen niet onder de noemer ''geitenn**ker''.Waarschijnlijk vroeg @wovano zich al af waarom hij een geit in de auto moest meenemen voor @Sanca Saxon.
Excuus, voor de verwarring, ik bedoelde om de organen e.d. te offeren aan de goden voor een behouden terugreis en aan het spit te rijgen (pun intended, ik bedoel hier letterlijk) voor de bbq.Om alle verwarring te vermijden. Belgen vallen niet onder de noemer ''geitenn**ker''.
We hebben gewoon een hoog migratie percentage.
Ja leuk !!
Oké 🤞
Stoer man! Motiverend!
Je moet ergens beginnen?No offense hoor maar hoe is dit "motiverend" op een BB forum. Dat meeuw zelf blij is prima, alleen maar mooi. Maar dat dit nou de motivatie is voor mensen om te "grinden". Sjonge, 't is een fysiek van 63 kg bij 12 a 15% he, geen 95 bij 8.
Ik had 3 deplete dagen 1300kcal. 30gr carbs. Idd carbloaden en 24uur niet drinken voor de shootStoer man! Motiverend!
Wat waren je macro's ongeveer op het eind?
Weinig carbs en voor de shoot carbloaden?
Het enigste wat jij kan is allemaal haat typen. Dat doe je al vanaf het begin. Jaloezie noem ik dat, als je een naald in je reet douwt dan ben je ineens the man. Ga jou verder ook geen aandacht meer geven. 👊🏼 12a15 % fl**ker toch op manNo offense hoor maar hoe is dit "motiverend" op een BB forum. Dat meeuw zelf blij is prima, alleen maar mooi. Maar dat dit nou de motivatie is voor mensen om te "grinden". Sjonge, 't is een fysiek van 63 kg bij 12 a 15% he, geen 95 bij 8.
Nou... waar wacht jij op ?No offense hoor maar hoe is dit "motiverend" op een BB forum. Dat meeuw zelf blij is prima, alleen maar mooi. Maar dat dit nou de motivatie is voor mensen om te "grinden". Sjonge, 't is een fysiek van 63 kg bij 12 a 15% he, geen 95 bij 8.
Het is voor mij erg motiverend omdat ik qua lichaam en leeftijd identiek aan meeuw ben. Motiveert mij om te zien wat ik zou kunnen bereiken binnen welke tijd met de juiste effortNo offense hoor maar hoe is dit "motiverend" op een BB forum. Dat meeuw zelf blij is prima, alleen maar mooi. Maar dat dit nou de motivatie is voor mensen om te "grinden". Sjonge, 't is een fysiek van 63 kg bij 12 a 15% he, geen 95 bij 8.
Gewoon veel tijd en moeite erin stoppen. Dit jaar doe ik een hele bulk periode met @wovano. Vorig jaar begon ik met coaching toen ik al wel 50% in me bulk zat. Komt flink wat mass bijHet is voor mij erg motiverend omdat ik qua lichaam en leeftijd identiek aan meeuw ben. Motiveert mij om te zien wat ik zou kunnen bereiken binnen welke tijd met de juiste effort