XXL Nutrition

Sticky De laatst genomen foto topic

Ondertussen mensen hier 10+ jaar lid en fysiek nog minder als meeuw…

E6045589-3E4B-4504-9415-315C6EDE635D.jpeg
@imnewhere

Waarom moet je weer zo overdrijven.. Je krijgt continu goede comments, veel likes en één dingetje staat je tegen en je gaat weer full r*tard.
Je verpest zelf heel de sfeer rondom je fotoshoot.
idd ff 1 uur offline en wordt hier 5 pagina's bullshit gepost

47 likes inmiddels?
:roflol:

Waarvan de helft uit medelijde omwille het eeuwige gehuil. Top prestatie Meeuw, en ga zo door, maar je moet echt leren minder te huilen wanneer iemand je wat kritiek geeft.

Als ik de reacties zo lees is de helft je aan het whiteknighten.
Wat betekent whiteknighten?

Hahaha voor zijn leeftijd. Je zou 't qua fysiek en gedrag mss niet zeggen maar is die jongen niet gewoon 21?

Verder, een vetpercentage is geen mening. Je kunt niet "vinden" dat je op 10% staat :') je kunt vinden dat je droog genoeg bent, je kunt vinden dat je buff bent. Je kunt echter niet "vinden dat je op 10% staat" als een blinde die de andere kant uit kijkt met een doek voor z'n ogen ziet dat je daar een eind vandaan zit. Beetje zoals je niet kunt vinden dat je miljonair bent. Dat ben je of ben je niet.

Ik las iets over wedstrijden willen gaan doen. Ik kan niet wachten op dat topic als je nog vies veel droger moet worden en je 't mentaal nu al niet kunt behappen.

Mister Spaghetti heeft ook weer eens een mening. Laat die jonge beginners toch met rust man, Hij is goed bezig en mag trost zijn op wat ie tot nu heeft bereikt !!

teveel filters het valt op, vooral die zwart wit of-nie-dan? vanwege zijn huid dacht ik
Jij moet niet denken

Maar ik vind dit mooi leuk. Heb nog wel wat andere foto's maar weet niet of hij met gezicht gepost wilt worden.

Maar dark moody is wel mijn ding

IMG_4631.jpg

Laatst bewerkt:
Wie heeft er met een stift op mijn beeldscherm lopen krassen :mad:

Terug
Naar boven