- Waardering
- 20.544
- Lengte
- 1m91
- Massa
- 120kg
- Vetpercentage
- 50%
Ik voel mij persoonlijk aangevallen.Ondertussen mensen hier 10+ jaar lid en fysiek nog minder als meeuw…
![]()
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Ik voel mij persoonlijk aangevallen.Ondertussen mensen hier 10+ jaar lid en fysiek nog minder als meeuw…
![]()
Kan niet stilzitten.
Kun je test ook in je bier doen?Jij bent echt een p*ssywajow
Ie-de-reen in mijn omgeving weet dat ik aan de roids zit, mijn stage, werkgever, ouders, vrienden etc.
Als ze dat niet respecteren is dat hun probleem
Er zijn genoeg banen in de wereld, ik heb genoeg certificaten en diploma's, ik stress hem daar echt niet om
Ik verspreid juist informatie over de negatieve effecten van hormoongebruik
Als mensen het niet eens zijn met mijn hormoongebruik maar vervolgens wel elk weekend drinken vind ik ze zelf maar idioot
Bier is sowieso voor f**gots
ja die zijn idd geweldig, doe je goed
Sarcasme of echt?

nee gewoon echt natuurlijk, ik snap dat je in de discussielijn van de afgelopen paar pagina's een beetje wantrouwend bent maar ik meen het wel.
Cool dankjewel!nee gewoon echt natuurlijk, ik snap dat je in de discussielijn van de afgelopen paar pagina's een beetje wantrouwend bent maar ik meen het wel.
Beetje erg dun.gave symmetrische back pose die laatste fotostrak fysiek hoor
Joe zei dat ook.
Omdat je natty niet droog vol kan staan?
@Wanna kuurt toch dacht ik?Omdat je natty niet droog vol kan staan?
vs iemand die on is volgens mij toen alleen test + primo. Maar we moeten dit niet vergelijken met elkaar wat ik nu zelf ook doe trouwens
![]()
Heeft ooit wat gedaan maar volgens mij geen kuur tijdens deze cut

Die Var is je vergevenBedankt dat je mij verdenkt.
2 jaar geleden eens vier weken met anavar omgekut en daarna maanden niet getraind.
Laatste foto’s zijn van 8 maanden niet trainen en 23 weken begeleiding van Wouter natty.

Ik vind dit onnodig kwetsend. -1 voor jou.Mister Spaghetti heeft ook weer eens een mening. Laat die jonge beginners toch met rust man, Hij is goed bezig en mag trost zijn op wat ie tot nu heeft bereikt !!
Ik weet niet of ik de persoon in kwestie mag outen.. Maar het antwoord staat in het topic.
Intereseeert me geen hol uit hoe jij er uit ziet. Van mij part sta je op de Mr. Olympia dit jaar. Mijn vorige bericht is nog steeds geldigMijn fysiek is beoordeeld door een zeer gewaardeerd lid hier. Vraag die maar. Overigens is 't nu 1.90 en 110 bij een 10 a 11%.
Ik voel dat je Jimmies gerustled zijn. Wil je er over praten?Intereseeert me geen hol uit hoe jij er uit ziet. Van mij part sta je op de Mr. Olympia dit jaar. Mijn vorige bericht is nog steeds geldig