MuscleMeat

Sticky De laatst genomen foto topic

Denk dat Ak mss wel de beste conditionering van de hele show heeft neergezet. Jammer dat hij niet meedeed aan zijn eigen gewichtsklasse waar hij denk ik wel de winst had kunnen pakken. Nu staat hij tegen iedereen hier in de lineup met 10kg minder omdat hier geen gewichtslimiet was.

Een of andere schurftige h**renzoon heeft mijn avatar met de letter Z verwijderd. Kan je het je voorstellen?

Daarom ook dat ik amper meer op dit forum kom.

Ik heb een hekel aan homo’s en nazi’s en laat dat nou net zijn waar dit forum vol mee zit.

Een of andere schurftige h**renzoon heeft mijn avatar met de letter Z verwijderd. Kan je het je voorstellen?

Ik heb een hekel aan homo’s en nazi’s en laat dat nou net zijn waar dit forum vol mee zit.
Weer tijd voor een speciale operatie om dit fascistisch en neonazistisch beleid omver te werpen?

Laatst bewerkt:
Hahaha de stoere houding van sommigen... Al word je die kant uit gestuurd en je overleeft die shit zul je nooit meer dezelfde zijn en met pech de rest van je leven schreeuwend wakker worden van de nachtmerries.

"Ik ga mezelf niet verstoppen".
En waarvoor...

Hahaha de stoere houding van sommigen... Al word je die kant uit gestuurd en je overleeft die shit zul je nooit meer dezelfde zijn en met pech de rest van je leven schreeuwend wakker worden van de nachtmerries.

En waarvoor...
Ik wil wel vestoppen bij jou hoor, geen moeite mee.

En waarvoor...
Dan magtie eerst off gaan, cold turkey en meteen het gevecht in, dat word een leuk verhaal

En dat alles voor een verliezende partij😝

Laatst bewerkt:
  • Like
Waarderingen: 6am
Bedrijfskleding opgehaald :)
IMG_20220927_150509.jpg

IMG_20220927_150724.jpg

Iemand heeft je avatar aangepast? Wat is dit dan?

Echt jonge... let eens op je taalgebruik.

Met zo'n Z profileer jij jou, op een niet acceptabele wijze.
Feel free.... to check out.

Die Z boy's hebben toch ook wel een bb forum. Of mag jij niet meedoen daar ?

Vind @Spambod altijd wel een leuke toevoeging, vooral sinds dat gedoe in Oekraïne.
Kunt toch mooi vergelijken hoe de ene propaganda machine draait tegenover de andere.
Vind het wel meten met 2 maten dat hij zijn "Z" niet mag hebben, en wij wel mogen zeggen dat we hopen dat al die 300.000 Russen dood gaan in Oekraïne.

Toen straks had ie het over homo's en nazi's. Dus dat praatje van Putin dat ze nazi's gaan ruimen in Oekraïne werkt dus gewoon, hoe achterlijk dom wij het hier ook vinden :roflol:
Terwijl wij verkocht krijgen dat Putin zelf neo-nazi's inzet(Wagner Group).

Vind het wel een mooi contrast een Rus hier tussen die Westerse propaganda machine.
Gun die kerel persoonlijk het beste en hoop enorm voor hem dat ie nooit van z'n leven een brief ontvangt om naar het front te hoeven en dat het, net zoals voor ons, altijd een oorlog vanuit het nieuws blijft.

Laatst bewerkt:
Wij hopen toch ook niet dat er 300.000 Russen omkomen.
Laten ze Putin en de zijnen afzetten.
Kan iedereen daarna gewoon verder.

O nee toch niet. De grote reset is allang begonnen.
Maar dan wel in vrede, dat is rustiger.

Als we al avatars gaan censureren hier, los van een oorlog waar je het wel of niet mee eens bent, metaverse praktijken hier :roflol:

Als we al avatars gaan censureren hier, los van een oorlog waar je het wel of niet mee eens bent, metaverse praktijken hier :roflol:
Dit dus. Er worden veel extremere dingen gezegd dan Spambod zegt, alleen hij roept het vanaf de andere kant waardoor we opeens op ons pik getrapt zijn :roflol:

Echt jonge... let eens op je taalgebruik.

Met zo'n Z profileer jij jou, op een niet acceptabele wijze.
Feel free.... to check out.

Die Z boy's hebben toch ook wel een bb forum. Of mag jij niet meedoen daar ?

Wie ben jij om te oordelen over de reden waarom iemand wel of niet een bepaalde avatar neemt? Het is dat het niet mijn plaats is om te oordelen over anderen, maar de D66 zou jou deugmensch niet misstaan.

Terug
Naar boven