Gorillagainz
Advanced Bodybuilder
- Waardering
- 3.246
- Lengte
- 1m80
- Massa
- 136kg
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Is dat die 19-jarige atleet?

Jep… ik sta er echt van te kijken nog steeds. Die jongen gaat ver komen als hij al zo goed er bij staat op deze leeftijd
Weer tijd voor een speciale operatie om dit fascistisch en neonazistisch beleid omver te werpen?Een of andere schurftige h**renzoon heeft mijn avatar met de letter Z verwijderd. Kan je het je voorstellen?
Daarom ook dat ik amper meer op dit forum kom.
Ik heb een hekel aan homo’s en nazi’s en laat dat nou net zijn waar dit forum vol mee zit.
Ik wil wel vestoppen bij jou hoor, geen moeite mee.Hahaha de stoere houding van sommigen... Al word je die kant uit gestuurd en je overleeft die shit zul je nooit meer dezelfde zijn en met pech de rest van je leven schreeuwend wakker worden van de nachtmerries.
"Ik ga mezelf niet verstoppen".
En waarvoor...
Dan magtie eerst off gaan, cold turkey en meteen het gevecht in, dat word een leuk verhaalHahaha de stoere houding van sommigen... Al word je die kant uit gestuurd en je overleeft die shit zul je nooit meer dezelfde zijn en met pech de rest van je leven schreeuwend wakker worden van de nachtmerries.
"Ik ga mezelf niet verstoppen".
En waarvoor...
Idd, daar zit potentie inJep… ik sta er echt van te kijken nog steeds. Die jongen gaat ver komen als hij al zo goed er bij staat op deze leeftijd
Welkom collega🤟
Nou dat masker mag je wel afdoen !
Iemand heeft je avatar aangepast? Wat is dit dan?Een of andere schurftige h**renzoon heeft mijn avatar met de letter Z verwijderd. Kan je het je voorstellen?
Ik heb een hekel aan homo’s en nazi’s en laat dat nou net zijn waar dit forum vol mee zit.
Echt jonge... let eens op je taalgebruik.Een of andere schurftige h**renzoon heeft mijn avatar met de letter Z verwijderd. Kan je het je voorstellen?

Dat xl kopje is zijn party faceNou dat masker mag je wel afdoen !
J/K veel succes met je nieuwe werk ik hoor het wel wanneer je gaat trakteren.
Dit dus. Er worden veel extremere dingen gezegd dan Spambod zegt, alleen hij roept het vanaf de andere kant waardoor we opeens op ons pik getrapt zijnAls we al avatars gaan censureren hier, los van een oorlog waar je het wel of niet mee eens bent, metaverse praktijken hier![]()

Echt jonge... let eens op je taalgebruik.
Met zo'n Z profileer jij jou, op een niet acceptabele wijze.
Feel free.... to check out.
Die Z boy's hebben toch ook wel een bb forum. Of mag jij niet meedoen daar ?