2 klasses niet in geschreven, oa novice <80kg bb waar ik tot de laatste min met inwegen nog hard voor moest strijden met me gewicht. Stond in een line up met bw 70/100kg en dan kom je massa tekort, maar toch #4de. Indien ik die 2 andere klasses wel degelijk had ingeschreven dan had ik 2x #1 aangezien beide winnaars nu onder me scoorde met de line up waar ik wel aan mee deed. Heb tot de laatste minuut geprobeerd om nog te mogen deel nemen aan die 2 klasses, maar ging niet dus “deels” teleurgesteld naar huis na me stage moment, maar krijg je letterlijk 5min nadat ik al in de auto zit een telefoontje dat ik wel gewoon mee kon doen “ineens” volgens de organisatie, extra zuur.
2023 word “the comeback”…
Was iig wel maximaal shredded.
En om het helemaal zuur te maken, tijdens me 60sec act speelde ze 3x her verkeerde nr af en riepen ze “doe maar op dit nr, wat ik weigerde aangezien een act erg gebonden is aan jou muziek”. Dus na 1 min lopen kutte on stage speelde ze eindelijk het juiste nr en zag de geluidsman dat ik nr 188 was ipv 189, dit werkte uiteraard niet positief mee met me optreden waardoor ik deels uit focus was. Al met al veel geleerd en leuke ervaring, zal hierdoor harder terugkomen in 2023 ongetwijfeld.