XXL Nutrition

Sticky De laatst genomen foto topic

🫡

B41AFD2F-47A6-4A82-9D68-87B61357E270.jpeg
🤤🤤

• Like
Waarderingen: AK
3iu pd miv half/eind dec, eerst even me bloedwaardes afwachten of ik niet stervend ben

1.5 @ opstaan
1.5 @ pre bed
T/m 3iu wordt het hoofdzakelijk ingezet tbv vet verbranding. Wil je “groeien” dan moet je aan het dubbele gaan denken. Nog maar te zwijgen over de hoeveelheid hcg die verkocht wordt als gh.

T/m 3iu wordt het hoofdzakelijk ingezet tbv vet verbranding. Wil je “groeien” dan moet je aan het dubbele gaan denken. Nog maar te zwijgen over de hoeveelheid hcg die verkocht wordt als gh.

Als je 't verschil niet merkt tussen hgh en hcg verdien je 't ook om opgelicht te worden. Er zijn inmiddels zoveel betrouwbare bronnen + mogelijkheden om te testen dat 't je bijna niet mis kan gaan.

Zal eerst paar dagen 1.5iu proberen en indien dit geen sides oplevert dan 3iu. Uiteraard zal het lange off season worden en ervaar ik geen sides op 3iu en het voelt goed (placebo of niet) zal ik het ook niet erg vinden om het te verhogen naar 4/5/6iu, nadeel is gewoon zelfs op 3iu pd je al paar honderd euro pm kwijt bent. Of het de moeite waard is of niet, de een zegt ja ander zegt nee en ik kan me eigen ervaring hierin pas vertellen nadat ik het zelf geprobeerd heb. (Icm test 300/500mg pw /primo 400/800mg pw, word elke x weken lichtjes verhoogd vandaar begin/eind dosis)

Prijzen van illegale middelen mogen niet besproken worden.

Terug
Naar boven