- Waardering
- 2.046
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Hoeveel GH zet je dan per dag?Gelukkig hebben we een garage deur als die GH aanslaan 🫡
![]()
3iu pd miv half/eind dec, eerst even me bloedwaardes afwachten of ik niet stervend ben
Vanwaar de keus om te splitten?3iu pd miv half/eind dec, eerst even me bloedwaardes afwachten of ik niet stervend ben
1.5 @ opstaan
1.5 @ pre bed
In “theorie” slaat het dan beter aan, maar merk dat GH nogal veel bro science is en iedereen een eigen mening mbt dit onderwerp heeft dus kan me ervaringen hierin over 30 weken delen.
T/m 3iu wordt het hoofdzakelijk ingezet tbv vet verbranding. Wil je “groeien” dan moet je aan het dubbele gaan denken. Nog maar te zwijgen over de hoeveelheid hcg die verkocht wordt als gh.3iu pd miv half/eind dec, eerst even me bloedwaardes afwachten of ik niet stervend ben
1.5 @ opstaan
1.5 @ pre bed
T/m 3iu wordt het hoofdzakelijk ingezet tbv vet verbranding. Wil je “groeien” dan moet je aan het dubbele gaan denken. Nog maar te zwijgen over de hoeveelheid hcg die verkocht wordt als gh.
Zal eerst paar dagen 1.5iu proberen en indien dit geen sides oplevert dan 3iu. Uiteraard zal het lange off season worden en ervaar ik geen sides op 3iu en het voelt goed (placebo of niet) zal ik het ook niet erg vinden om het te verhogen naar 4/5/6iu, nadeel is gewoon zelfs op 3iu pd je al paar honderd euro pm kwijt bent. Of het de moeite waard is of niet, de een zegt ja ander zegt nee en ik kan me eigen ervaring hierin pas vertellen nadat ik het zelf geprobeerd heb. (Icm test 300/500mg pw /primo 400/800mg pw, word elke x weken lichtjes verhoogd vandaar begin/eind dosis)T/m 3iu wordt het hoofdzakelijk ingezet tbv vet verbranding. Wil je “groeien” dan moet je aan het dubbele gaan denken. Nog maar te zwijgen over de hoeveelheid hcg die verkocht wordt als gh.
HGH is geen AAS

Er staat toch illegale middelen

Het is ook nooit leuk met jou

Serieuze vein, boy who lived!
Prima dat je mijn post weg haalt maar wees dan zo fatsoenlijk om dit in een pb te melden dat lijkt me wel zo vriendelijk.Prijzen van illegale middelen mogen niet besproken worden.
Wel mooi dat de Nederlandse kant van het forum wel de prijs van wiet en andere softdrugs mag bespreken.Prijzen van illegale middelen mogen niet besproken worden.
Laatst 25 euro voor een gram pink runtz bij een shop in Amsterdam, lekker wietje maar 25 euroWel mooi dat de Nederlandse kant van het forum wel de prijs van wiet en andere softdrugs mag bespreken.
![]()

Damn.Laatst 25 euro voor een gram pink runtz bij een shop in Amsterdam, lekker wietje maar 25 euro![]()
Netjes man!! De laatste loodjes en dan bouwen maar 💪🏼
Bij ons is het illegaal dus mag het niet besproken worden.