MuscleMeat

Sticky De laatst genomen foto topic

Zou het dan maar weer zelf doen !
@alexbadboy4life
Je vetpercentage is nu te hoog, je zit zeker rond de 30% en eigenlijk weet je dat zelf ook wel. Zou je adviseren geen anabolica te gebruiken en stevig te cutten. !!
Denk aan je gezondheid, en je online status is minder belangrijk.

Wauw de reacties gaan hard over mijn bf% :D Eerlijk wat zie je met tanktop aan van de rest?
Mij boeit het echt niet dat ik wat hoger ga in bf% zeker niet tijdens een bulk in de winter zal nog wel update plaatsten later of een foto smorgens voor de spiegel zie ik gewoon mijn blokken.
Maar na dag serieus eten en drinken! Alleen al 3liter water standaard per dag + shakes + 2x sugarfree monsters.

Kijk vooral ook soms naar je zelf en plaats vrijblijvend ook is foto's?
Maar bedankt voor de bezorgdheid over mijn bf% maar hoeft niet ik ga al tijdje mee dont worry ;) voel me eigenlijk ook stuk beter als ik op 12-14% sta dan op 10% of lager.
Tegen April ga ik zoals vermeld cutten naar de zomer toe.

5C347B2A-9DC7-4F82-AC13-60027EB3E268.jpeg

bijna vrijdag

@Bullshark , sorry, je hebt gelijk.
@alexbadboy4life , goed bezig kerel 👍
Thx bro!

Ik kom ook echt van ver December'21 schouder pees gescheurd, operatie gehad maanden revalidatie. Kon amper mijn hond vasthouden aan de lijn, zware dip en depri geweest kon niet werken, niet trainen, relatie kapot gegaan. En steek het niet onder stoelen of banken stevig drinken jaar geen gym gezien. Nu 6maand clean en paar maanden terug bezig gains komen terug gaat lekker wel met nodige last van die schouder af en toe maar voel me top!

Bedoel je 41%? Snap dat je buikje wat
boller is na een dag goed vreten, maar dat verklaart 't vet op je armen en gezicht niet.
Kansloze reactie van een kereltje dat 70kg weegt op 1m70 dan zwijg je beter of post een foto van je top fysiek; een uitdaging zoek de moed bij mekaar en ga er voor.

Maar bedankt voor de bezorgdheid over mijn bf% maar hoeft niet ik ga al tijdje mee dont worry ;) voel me eigenlijk ook stuk beter als ik op 12-14% sta dan op 10% of lager.
Tegen April ga ik zoals vermeld cutten naar de zomer toe.
Ik zou persoonlijk nu al beginnen als je aankomende zomer zichtbare abs wilt hebben, schrik niet maar 10kg moet er op zijn minst wel af en dat kost je wel paar maanden.

Ik zou persoonlijk nu al beginnen als je aankomende zomer zichtbare abs wilt hebben, schrik niet maar 10kg moet er op zijn minst wel af en dat kost je wel paar maanden.
Smorgens heb ik wel zichtbare abs de foto geeft echt heel vertekend beeld niet zo bij stil gestaan pose en 2min na snackbar. Maar heb nergens gezegd dat ik voor een ripped fysiek ga ofzo? Gewoon dat ik goed aan het gainen ben en ja ook wat % in bf maar voel me zelf goed met de trainingen en routine terug na jaar stil zitten.

Smorgens heb ik wel zichtbare abs de foto geeft echt heel vertekend beeld niet zo bij stil gestaan pose en 2min na snackbar. Maar heb nergens gezegd dat ik voor een ripped fysiek ga ofzo? Gewoon dat ik goed aan het gainen ben en ja ook wat % in bf maar voel me zelf goed met de trainingen en routine terug na jaar stil zitten.
Gewoon morgen een fotootje van je abs plaatsen en de excuses in ontvangst nemen

Arm pompje.
*bestand is te groot om te uploaden, argh... komt nog!

Terug
Naar boven