HardcoreMachine
Ripped Bodybuilder
- Waardering
- 3.738
- Lengte
- 1m94
- Massa
- 119kg
- Vetpercentage
- 18%
waarom twijfel je?![]()
Ochtendtraining.
Ik twijfel als ik eind dit jaar toch wedstrijd wil gaan doen..
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
waarom twijfel je?![]()
Ochtendtraining.
Ik twijfel als ik eind dit jaar toch wedstrijd wil gaan doen..
Keer wat anders dan 3 pagina’s over mijn natty statusOh leuk, weer drie pagina's over iemands vetpercentage
Wel gedurfd, dat aanhalen op vrijdag 😋Keer wat anders dan 3 pagina’s over mijn natty status
Niet genoeg massa..
Meer massa dan de meeste DBB-leden
Maar wanneer is het wel ooit genoeg moet je je afvragen

Tot die tijd lekker prijzen vangen joh
Was vorige wedstrijd mijn zwakste punt en afgelopen 1,5 jaar veel werk in gestoken dus ben benieuwd hoe ik nu naast de rest zal staan.
Nee man, max 14%
Je bent overall goed gegroeid zo te zien.Was vorige wedstrijd mijn zwakste punt en afgelopen 1,5 jaar veel werk in gestoken dus ben benieuwd hoe ik nu naast de rest zal staan.
Buff man, erg goed. Op de 1 of andere manier denk ik dat wat "hogere" traps wel extra bruut zou staan.
Ziet er goed uit meeuw!
Eens! Rug blijft ook gewoon mijn werkpunt samen met armen (en eigenlijk allesBuff man, erg goed. Op de 1 of andere manier denk ik dat wat "hogere" traps wel extra bruut zou staan.
). Ga straks na mijn wedstrijd samenwerken naar een andere coach dus ben benieuwd of een iets andere aanpak mij weer verder zal gaan helpen.Thanks man was echt lijden was op het ergste voorbereid maar viel alsnog tegen
BikkelThanks man was echt lijden was op het ergste voorbereid maar viel alsnog tegen