apfelstrudel
Superior Athlete
- Waardering
- 61.740
Mijn werk begint meestal tussen 11:00 en 12:00 en gaat door tot 22:00-23:00. Dus ja ik ga niet 07:00 opstaan.
In de zomer 10:00 tot 23:00-24:00.
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Mijn werk begint meestal tussen 11:00 en 12:00 en gaat door tot 22:00-23:00. Dus ja ik ga niet 07:00 opstaan.
Leuk voor jou.Mijn werk begint meestal tussen 11:00 en 12:00 en gaat door tot 22:00-23:00. Dus ja ik ga niet 07:00 opstaan.
Dankjewel

Ben jij kok ofzo?

Ja maar een slechte, mijn grappen zijn niet veel soeps.
Ja daar komkommer je niet aan he.Ja maar een slechte, mijn grappen zijn niet veel soeps.
Die slaan de (snij) plank wel regelmatig mis jaJa maar een slechte, mijn grappen zijn niet veel soeps.
Jup. Ik kwamkwammer er veel te laat achter dat het niet voor mij is wegbelegd.
Ik kreeg laatst de tip wat meer zout toe te voegen aan die flauwe grappen.
En toen werden je grappen wel er salty?Ik kreeg laatst de tip wat meer zout toe te voegen aan die flauwe grappen.
Je bakt er inderdaad niks van.Ja maar een slechte, mijn grappen zijn niet veel soeps.
Ik hoorde dat jij wel goed kan coken.
Ik laat water nog aanbranden.
Het kunnen gokken van een IQ via een forum is een nog lachwekkender iets dan jijzelf. Bloated dikzakje, je kuurt al jaren maar ziet eruit als een pizzabakker.Wie zal er een lager IQ hebben, jij of @Vypaw? Het lijkt altijd nek aan nek.
Mmmm ik hou van pizzaHet kunnen gokken van een IQ via een forum is een nog lachwekkender iets dan jijzelf. Bloated dikzakje, je kuurt al jaren maar ziet eruit als een pizzabakker.

Veel sterkte over een paar jaar.Mijn werk begint meestal tussen 11:00 en 12:00 en gaat door tot 22:00-23:00. Dus ja ik ga niet 07:00 opstaan.

Waarom dan pas ?
Met wat? Vroeg opstaan?
Het kan zijn dat de partner can Apfel gewoon wilt blijven werken.Waarom dan pas ?
Ik heb weinig tot geen problemen met kinderen opvoeden. Het kan ook zo bij Apfel zo zijn.