ThaWasteland
Enormous Athlete
- Waardering
- 71.914
- Lengte
- 1m85
- Massa
- 93kg
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Ik snap dat jij dat niet snapt. Misschien snap je het als je je oorbelletjes uit doet?
Wie zal er een lager IQ hebben, jij of @Vypaw? Het lijkt altijd nek aan nek.
En hier hebben we een persoon die het heel snel persoonlijk maakt omdat de brein niet capabel is voor het creëren van argumenten. Deze aandoening noemt men ook wel “verstandelijke beperking”. Behandel mensen zoals @Bokito graag met respect!
Het zal niet lang duren voordat mijn punt bewezen zal wordenEn hier hebben we een persoon die het heel snel persoonlijk maakt omdat de brein niet capabel is voor het creëren van argumenten. Deze aandoening noemt men ook wel “verstandelijke beperking”. Behandel mensen zoals @Bokito graag met respect!

Nice ass, no homo uiteraard.
Welk punt?Het zal niet lang duren voordat mijn punt bewezen zal worden![]()
Het brein
Haha moest hardop lachen toen ik zag dat jij dit geschreven had hahaEn hier hebben we een persoon die het heel snel persoonlijk maakt omdat de brein niet capabel is voor het creëren van argumenten. Deze aandoening noemt men ook wel “verstandelijke beperking”. Behandel mensen zoals @Bokito graag met respect!

Januspunt
Haha moest hardop lachen toen ik zag dat jij dit geschreven had haha
Ga je grijze haren tellen joh mafketel![]()
Het zal niet lang duren voordat mijn punt bewezen zal worden![]()

Je daagt nu zelf uit, wie de bal kaatst kan 'm terug verwachten.
Nice!! Op naar de 300.
Ben al blij als ik m’n volgende bulk/kracht blok 260-270 ga halen

Leugens
Ben juist heel vrolijk 😁