- Waardering
- 4.829
- Lengte
- 1m77
- Massa
- 83kg
- Vetpercentage
- 10%
Pas toen Sjors26 over baarden begon, volgde alle DBBers in haar voetsporen.
No offence.
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Pas toen Sjors26 over baarden begon, volgde alle DBBers in haar voetsporen.
No offence.
Bedankt voor het compliment maar laten we deze discussie niet meer houden xDNice, nog meer respect omdat dit natty is.
Laat toch mooi zien dat de meeste roiders niet ''commited'' genoeg zijn, om zo'n fysiek natty te bereiken.
Of gewoon k*t genen hebben![]()
Thanks man!houd toch keer je bek hoody
iedereen die beetje verstand heeft weet dat dit 100% niet natty is
maar dat neemt niet weg dat hij een top fysiek heeft
Zit wel aan de 3600 kcal.. xD denk dat ik nu rond de 7-8% sta.Maar Determ., bro, volgens mij lukt je bulk niet goed, want volgens mij zit je nog steeds vrolijk op 6% lichaamsvet of zo
Thanks Rob!
Kan me niet herrineren dat Sjors erover begonnen was,<Pas toen Sjors26 over baarden begon, volgde alle DBBers in haar voetsporen.
No offence.

En indd tuurlijk is dat niet 100%Haha nice!
Deze tank top is ook fijn.
[Afbeelding niet meer beschikbaar]

sowieso 11% of minder.gok dat ik op procentje of 11ish zit, wat is jouw educated guess?
determination staat wel stuk-ken droger en buffer. Is ook wel licht voor een groot deel. Maarthanksbra.
waarom plakt iedereen zijn billen of piemolbobbel af??
bang voor een reactie in vorm van/voor een:
twijfelachtige opgedroogde substanties die mogelijk vlekken hebben veroorzaakt;
of slimme online geeks die aan de bobbelsignificante curve een tekortschietende lengte kunnen berekenen, die mensen als lachwekkend zullen ervaren.
@ so hardcore
mooi matje op de kop man. (goed bedoeld he, ieder zn ding) doe me denken aan mijn jeugd. goejuh oude bonksttijd.
bestaan ze nog waxweasle, 3 steps ahead en ruffneck?
groentjes