- Waardering
- 27.575
- Lengte
- 1m76
- Massa
- 160kg
- Vetpercentage
- 50%
Bij vele is dat een been, als je vanaf de pols wegdenkt :Bullworker:
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Bij vele is dat een been, als je vanaf de pols wegdenkt :Bullworker:
Ben je bij @Vypaw zijn kapper geweest ?Bedoel je meer zoals onderstaande foto, want ik doe idd me heup naar voren zoals links en me kont doe ik eigenlijk niks mee. Op de rechter duw ik me kont naar achter, maar voelt het meer als een “bolling” die ik maak met me UB.
![]()

Niks zo lekker als een vers opscheertje in de zomer hoor
Hier ook binnenkort. Nu nog 9mm opgeschorenNiks zo lekker als een vers opscheertje in de zomer hoor
Sow t*ring, zijn ze nou nog harder gegroeid de afgelopen tijd of is t de angle?

Ga elke week naar de kapper, maar als de uitkering nog niet binnen is doet me vriendin het en die maakt ervan wat zij leuk vind ipv van wat ik wil.
Top benen !!!
Wat een verschil idd
Zieke shape !Alweer 5 weken geleden, komende 2 jaar uittrekken om hopelijk nog eens 7 kg massa erop te plakken.
![]()

Jou discipline en doorzettingsvermogen kunnen vele nog wel wat van leren 🫡Na alle kasten hierboven even een foto van een "iets" kleiner formaatje
Alweer een jaar coaching van @wovano . Trots op het resultaat
![]()
Na alle kasten hierboven even een foto van een "iets" kleiner formaatje
Alweer een jaar coaching van @wovano . Trots op het resultaat
![]()
Thanks maat! Leuk om te horen. Mag weer even wat strakker op de voeding, maar daar gaan we weer aan werken 👌🏼Jou discipline en doorzettingsvermogen kunnen vele nog wel wat van leren 🫡