Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Traps is idd ook iets wat aandacht nodig heeft. Half juni begin ik met een nieuw schema wat iets meer zal aansluiten bij me zwakkere spiergroepen om hopelijk meer balans te creëeren. Tot die tijd nog door cutten.Zou ook wat meer focussen op upper traps… missen imo wat dikte in vergelijking met de rest van je goed ontwikkelde rug
En probeer met poseren je kont naar achteren te duwen ipv heupen naar voren. Dan oogt je achterkant lb 2x groter.
Vertekenen de foto's, of heb je een hele tengere bouw onder je spieren? (Dat is in het begin nadelig, maar uiteindelijk een voordeel zoals bij Phil Heath.)
Ben 1.78m dus dan oogt 92kg anders als iemand 1.90m is. Nog niet gepraat over bf%.Vertekenen de foto's, of heb je een hele tengere bouw onder je spieren? (Dat is in het begin nadelig, maar uiteindelijk een voordeel zoals bij Phil Heath.)
Uiteindelijk een voordeel en dan om je standpunt kracht bij te zetten ( 1 van) de meest gifted bodybuilder(s) ooit noemen :'). Realistisch.Vertekenen de foto's, of heb je een hele tengere bouw onder je spieren? (Dat is in het begin nadelig, maar uiteindelijk een voordeel zoals bij Phil Heath.)
Mentale conditionering. Je kunt je ook vergelijken met minder, maar dan is de uitkomst van je werk ook minder. Waarom zou je ?Uiteindelijk een voordeel en dan om je standpunt kracht bij te zetten ( 1 van de) meest gifted bodybuilders ooit noemen :'). Realistisch.
Bedoel je meer zoals onderstaande foto, want ik doe idd me heup naar voren zoals links en me kont doe ik eigenlijk niks mee. Op de rechter duw ik me kont naar achter, maar voelt het meer als een “bolling” die ik maak met me UB.En probeer met poseren je kont naar achteren te duwen ipv heupen naar voren. Dan oogt je achterkant lb 2x groter.
40 jaar geleden had ik een vergelijking met Frank Zane gemaakt.Uiteindelijk een voordeel en dan om je standpunt kracht bij te zetten ( 1 van de) meest gifted bodybuilders ooit noemen :'). Realistisch.
Want je vindt dat AK op Zane en Heath lijkt? 😂40 jaar geleden had ik een vergelijking met Frank Zane gemaakt.
@Schwarzeneggertje bedoeld “dr phil”, eind bulk had ik meer van hem weg qua shape, wel iets meer haar.
Dankje zit op max nu qua benen. Nu nog upper goed veel massa erop zien te bouwenDie benen van jou hebben wel gekke progress gemaakt in vergelijking met 1-2 jaar geleden. Dikke respect.
Sow t*ring, zijn ze nou nog harder gegroeid de afgelopen tijd of is t de angle?