Fitness Seller

Sticky De laatst genomen foto topic

Triest forum is het geworden ...
Op een enkeling na heeft niemand hier meer echt passie voor bodybuilding .. Jullie vergeten waar het omdraait het tentoonstellen en verbeteren van je lichaam , Arnold zelf heeft meerdere keren uitgelegd dat 'flirten met de jury' meer punten scoort dan als je tijdens de poses kijkt of je moet poepen ... Ik neem aan dat mensen in deze sectie foto's plaatsen omdat ze benieuwd zijn naar meningen en open staan voor tips. Als ik hier een tip geef aan in dit geval peanut doen jullie kinderachtige ventjes/manwijfjes allemaal als of ik hier kom om haar te versieren op een fucking bodybuilding forum .. o dat mijn teksten wel eens vol zitten met spelfouten weet ik , ik geef hier ook geen kut om iets met geen tot weinig scholing, .. ik kan je wel zeggen in ieder geval vypaw ik sta er zonder 5 jaar ook maar 1 dag op mijn voeding te letten year round veel beter bij dan jij. Leuk dat je de Nederlandse taal goed beheerst maar dit blijft een bodybuilding forum ,stuur me een pm neem die clown schoenen mee we spreken af voor een gezamenlijke gym sessie en we kijken wie die schoenen beter past aan het eind van de work out .... :D
Je hebt je punt al een paar keer gemaakt. Zij reageert beleeft, zou wel zo respectvol zijn als jij ook respecteert dat ze jouw mening waarschijnlijk gewoon niet deelt

Je hebt je punt al een paar keer gemaakt. Zij reageert beleeft, zou wel zo respectvol zijn als jij ook respecteert dat ze jouw mening waarschijnlijk gewoon niet deelt
Ik zal geen reacties meer geven op de foto's van peanut voordat jullie weer allemaal boos worden :D

Die plaatsen niet dagelijks en daar zijn meerdere dingen op aan te merken met alle respect ... verder is peanut een allethe die al erg ver is en met wat kleine tips bijna af is ... Om er verder op in te gaan ook wengstertje vind ik een erg goede atleet is ook erg ver lacht ook niet op zijn foto's maar zijn blik past bij zijn hiphop swagg ..
Ik ben benieuwd naar jouw fotos, waarin jij laat zien hoe het dan wél moet 🙂

Ik heb een paar pagina's terug een foto geplaatst .. De laatste 5 jaren hooguit 2 x per week ook in een langdurig traject gezeten voor ons laatste kindje.. Let niet op mijn voeding maar heb een erg fysiek beroep wat ervoor zorgt dat ik een redelijke basis heb :D De periode voor die 5 jaar was ik wel strak op mijn voeding en trainingen .Aangezien mijn leven nu wat stabieler is ben ik langzaam aan weer meer aan het trainen en ga ik binnekort mijn voeding weer tellen en proppen.. De liefde voor het bodybuilding is altijd gebleven . Ik zal zodra ik begin het een en ander delen :D

Ik identificeer mezelf als kungfu panda.

VideoCapture_20230520-150057.jpg

Ik heb een paar pagina's terug een foto geplaatst ..
Ah, had ik gemist

De laatste 5 jaren hooguit 2 x per week ook in een langdurig traject gezeten voor ons laatste kindje.. Let niet op mijn voeding maar heb een erg fysiek beroep wat ervoor zorgt dat ik een redelijke basis heb :D De periode voor die 5 jaar was ik wel strak op mijn voeding en trainingen .Aangezien mijn leven nu wat stabieler is ben ik langzaam aan weer meer aan het trainen en ga ik binnekort mijn voeding weer tellen en proppen.. De liefde voor het bodybuilding is altijd gebleven . Ik zal zodra ik begin het een en ander delen :D
Heftig he. En daarom kan je dus niet meer lachen?

Ik heb geen idee hoe z'n lach eruit ziet, maar volgens mij was koffie vroegah iig wel aardig buff.
Ja was testoflesje las ik.

Gaat mij niet zozeer om het buff zijn, we zijn allemaal ergens begonnen en hebben allemaal tegenslagen. Gaat mij meer om dat lachen. Als hij daar zo over door blijft emmeren verwacht ik dat hij wel lacht en laat zien hoe het moet 🙂

Ja was testoflesje las ik.

Gaat mij niet zozeer om het buff zijn, we zijn allemaal ergens begonnen en hebben allemaal tegenslagen. Gaat mij meer om dat lachen. Als hij daar zo over door blijft emmeren verwacht ik dat hij wel lacht en laat zien hoe het moet 🙂
Ik ben niet testoflesje,is wel een maat van me . Goede oude tijden waren dat op dit forum .🙏

Triest forum is het geworden ...
Op een enkeling na heeft niemand hier meer echt passie voor bodybuilding .. Jullie vergeten waar het omdraait het tentoonstellen en verbeteren van je lichaam , Arnold zelf heeft meerdere keren uitgelegd dat 'flirten met de jury' meer punten scoort dan als je tijdens de poses kijkt of je moet poepen ... Ik neem aan dat mensen in deze sectie foto's plaatsen omdat ze benieuwd zijn naar meningen en open staan voor tips. Als ik hier een tip geef aan in dit geval peanut doen jullie kinderachtige ventjes/manwijfjes allemaal als of ik hier kom om haar te versieren op een fucking bodybuilding forum .. o dat mijn teksten wel eens vol zitten met spelfouten weet ik , ik geef hier ook geen kut om iets met geen tot weinig scholing, .. ik kan je wel zeggen in ieder geval vypaw ik sta er zonder 5 jaar ook maar 1 dag op mijn voeding te letten year round veel beter bij dan jij. Leuk dat je de Nederlandse taal goed beheerst maar dit blijft een bodybuilding forum ,stuur me een pm neem die clown schoenen mee we spreken af voor een gezamenlijke gym sessie en we kijken wie die schoenen beter past aan het eind van de work out .... :D
Plaats is een foto dan

op pagina 3546 heb ik een foto geüpdate .. niet in een pose als een body builder.. maar dit is het resultaat na 5 jaar 1 tot 2 x per week trainen en een patat snoep en cola dieet .Zodra ik binnen enkele weken de draad heb opgepakt zal ik wat meer bodybuild gerelateerde fotos plaatsen voor je..

op pagina 3546 heb ik een foto geüpdate .. niet in een pose als een body builder.. maar dit is het resultaat na 5 jaar 1 tot 2 x per week trainen en een patat snoep en cola dieet .Zodra ik binnen enkele weken de draad heb opgepakt zal ik wat meer bodybuild gerelateerde fotos plaatsen voor je..
Excuses..post dalijk maar lekker een foto als je 12 weken in je kuur zit en 15% vet kwijt geraakt hebt.

Op 1.70 is iedereen buff :thumb:

De meest succesvolle bodybuilders zijn niet veel langer dan 1.70 a 1.75 uitzonderingen nagelaten...

Er is natuurlijk een groot verschil met een foto die hier gepost wordt en op een podium staan maar @sterkekoffie heeft wel een punt.

Ik zal er volgens sommigen niks van kennen omdat ik zelf geen podiumambitie heb maar mimiek is toch niet onbelangrijk. Had het trouwens al eens gereageerd bij Massorpass.

Als je wedstrijden bekijkt van de toppers. Er staat er daar geen enkel sip te kijken alsof ze tegen hun zin daar staan.

Kwaad, lachend, .... maar ze werken allemaal met hun gezicht, mimiek.

Dus als je op een forum, als bodybuilder(ster) zijnde foto's post om feedback te krijgen kan dat er gerust 1tje van zijn.

Als je het er niet mee eens bent, zeg dan dat gewoon.

Terug
Naar boven