AndroidHealthClinic

Sticky De laatst genomen foto topic

Ik snap het wel maar toch, als er een goeie latspread komt, zijn er amper reacties en nu gelijk paar pagina's vol. Bodybuilders zijn dus toch niet zo homo als gedacht wordt

hahaha ik moet zo hard lachen om jullie reacties :roflol:
Het is de kamer van mijn zusje en die houdt heel erg van katten, dus daarom hangt er een aan de verwarming.
&tremendes ik ga even heel serieus antwoord geven..
Nee ik kom hier niet vaker, want ik las vaak mee en zag veel gespierde vrouwen en dat ben ik echt nog lang niet, dus ik durfde niet zo goed te posten :O
maar ik ga vanaf nu wel wat actiever worden (:
Em87 ja dat was niet echt de bedoeling haha, ik maak over een tijdje wel een log aan ofzo, dan hoeft het hier niet meer ;p

Kan jij niet veel aan doen, meeste hier hebben nooit een vrouw gezien of aangeraakt.. Vandaar dat ze het zo spannend vinden dat een vrouw een foto plaatst

HOI Enforcer mooie nick naam...

Hoeveel PM's al binnen Enforcer?:o

Ik snap het wel maar toch, als er een goeie latspread komt, zijn er amper reacties en nu gelijk paar pagina's vol. Bodybuilders zijn dus toch niet zo homo als gedacht wordt

Wat is er niet gay aan trainen om je spieren te flexen in een stringetje, volledig geharst en gebruind voor een stel mannen (waarvan een stel bejaarden je gaat beoordelen)? En dan nog het kijken van talloze uren aan footage van andere bodydildoers die ook in string op je beeldscherm hun spieren staan te flexen.

Menig bodybuilder kijkt meer naar mannen dan de meest homofiele gays :roflol:
Not so sure :roflol:

hahaha ik moet zo hard lachen om jullie reacties :roflol:
Het is de kamer van mijn zusje en die houdt heel erg van katten, dus daarom hangt er een aan de verwarming.
&tremendes ik ga even heel serieus antwoord geven..
Nee ik kom hier niet vaker, want ik las vaak mee en zag veel gespierde vrouwen en dat ben ik echt nog lang niet, dus ik durfde niet zo goed te posten :O
maar ik ga vanaf nu wel wat actiever worden (:
Em87 ja dat was niet echt de bedoeling haha, ik maak over een tijdje wel een log aan ofzo, dan hoeft het hier niet meer ;p

Dubbrl

Heeft die mikeb of zo als is een plaatje gepost ?

Dat jij nou een harde krijgt terwijl je naar bbers kijkt wil niet zeggen dat wij dat ook hebben he :trollface:
Is wel smullen altijd met de Mister Olympia.

2eq6ivl.gif

Terug
Naar boven