XXL Nutrition

Sticky De laatst genomen foto topic

VideoCapture_20231102-214818.jpg

16989980260004810131442070851074.jpg

Iets duurder. Maar gelijk goedgekeurd. Smaakt zo beetje naar een luchtige taart.

Gelukkig heb ik ook meer in mijn leven dan heel mijn ziel en zaligheid stoppen om een cm meer op mijn biceps te krijgen :roflol:.

Overigens ben ik nog steeds buffer dan 99% van dbb, al is dat niet perse een prestatie.
Leuk dat je ook hobbies hebt, maar dit is een bb forum dus vandaar dat men hier dezelfde passie zou moeten delen.

Terugkomend op je verhaal van een paar cm op je bicep erbij, ik zou me linkerbal ervoor geven idd.

Leuk dat je ook hobbies hebt, maar dit is een bb forum dus vandaar dat men hier dezelfde passie zou moeten delen.

Terugkomend op je verhaal van een paar cm op je bicep erbij, ik zou me linkerbal ervoor geven idd.
Dus als je niet als een autist door het leven gaat voor een cm meer op je bicep hoor je hier niet?

Succes met alleen zijn op het forum dan :roflol:

Dus als je niet als een autist door het leven gaat voor een cm meer op je bicep hoor je hier niet?

Succes met alleen zijn op het forum dan :roflol:
Jawel, aangezien 90% hier doet alsof ze trainen en zien ze eruit als me zusje van 16. Iemand die serieus is met zijn training/voeding (levensstijl) kan gigantisch veel resultaat halen in een zeer korte tijd. Alleen hebben de meeste hier praatjes en als er dan uiteindelijk keer woord bij daad moet gezet worden door bv een forum contest is iedereen ineens ziek 🫠

Jawel, aangezien 90% hier doet alsof ze trainen en zien ze eruit als me zusje van 16. Iemand die serieus is met zijn training/voeding (levensstijl) kan gigantisch veel resultaat halen in een zeer korte tijd. Alleen hebben de meeste hier praatjes en als er dan uiteindelijk keer woord bij daad moet gezet worden door bv een forum contest is iedereen ineens ziek 🫠
Ik begrijp de teleurstelling, maar dat eeuwige gejank erover maakt het ook niet beter

Pics van je zusje van 16.
Ooo Jaw Drop GIF by Big Brother

Ben je serieus over synthol? Doe dat niet zou ik zeggen.
Nee hij heeft het over aas, maar dat geeft net zo'n tijdelijk effect.

Wat inflammatie en tijdelijke 'groei' omdat je er olie in pompt, maar goed ieder z'n ding.

Big brain science.

Terug
Naar boven