- Waardering
- 1.745
- Lengte
- 1m75
- Massa
- 88kg
- Vetpercentage
- 11%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Allemaal smoesjes om geen benen te trainen zonde

I can’t hear you, I’m deaf for natties
Flink gegroeid in 1,5 jaar, netjesVanavond legday. Zeer tevreden met de progressie afgelopen 1.5 jaar
1 jaar en 8 maanden geleden:
. Heb je er in de tussentijd ook boven elke knie een litteken bijgekregen of zie je deze nu beter?Flink gegroeid in 1,5 jaar, netjes. Heb je er in de tussentijd ook boven elke knie een litteken bijgekregen of zie je deze nu beter?
Lijkt een stuk beter, maar het echte geheim is curlen met 50kg. En er zijn nooit nooit indrukwekkende pecs gebouwd met bankdrukken met 50kg.Binnenkort dood of big AF, pomp die mls er maar in.
Geheim voor groei in de armen = 25ml pw erin pompen ✌️
![]()
(Heb net gepoept, vandaar wc bril open)
Ik ga eraan werken en volgend jaar zal ik een comeback maken met armen die je zullen verbijsteren en een chest nog ronder als pamela andérsonLijkt een stuk beter, maar het echte geheim is curlen met 50kg. En er zijn nooit nooit indrukwekkende pecs gebouwd met bankdrukken met 50kg.
Toevallig dan, want zie bij jou ook geen gains de laatste jaren 🤷♂️
LinkjeJe moet eens lezen hoe het met Milos is afgelopen toen hij zijn armen met allerlei shit wilde verbeteren.
Gelukkig heb ik ook meer in mijn leven dan heel mijn ziel en zaligheid stoppen om een cm meer op mijn biceps te krijgenToevallig dan, want zie bij jou ook geen gains de laatste jaren 🤷♂️
.