AndroidHealthClinic

Sticky De laatst genomen foto topic

Eerste training sinds mijn operatie van 3 weken geleden. Wat een lekker gevoel zeg!

Bijlagen

• IMG_9785.jpeg
    IMG_9785.jpeg
    162,5 KB · Weergaven: 188
wat je krijgt als je consequent alrijd je kuiten skipt

Bijlagen

• IMG_6808.png
    IMG_6808.png
    741,6 KB · Weergaven: 186
Je wordt echt vet Mike :hahaha:

Flink gegroeid in 1,5 jaar, netjes :flexbiceps: . Heb je er in de tussentijd ook boven elke knie een litteken bijgekregen of zie je deze nu beter?

Thanks man.
Zijn geen littetekens maar plooitjes in de huid. Door het oprekken van de huid wellicht? I dont know🤔

Binnenkort dood of big AF, pomp die mls er maar in.
Geheim voor groei in de armen = 25ml pw erin pompen ✌️

IMG_8200.jpeg

(Heb net gepoept, vandaar wc bril open)

Binnenkort dood of big AF, pomp die mls er maar in.
Geheim voor groei in de armen = 25ml pw erin pompen ✌️

IMG_8200.jpeg

(Heb net gepoept, vandaar wc bril open)
Lijkt een stuk beter, maar het echte geheim is curlen met 50kg. En er zijn nooit nooit indrukwekkende pecs gebouwd met bankdrukken met 50kg.

• Heart
Waarderingen: AK
Lijkt een stuk beter, maar het echte geheim is curlen met 50kg. En er zijn nooit nooit indrukwekkende pecs gebouwd met bankdrukken met 50kg.
Ik ga eraan werken en volgend jaar zal ik een comeback maken met armen die je zullen verbijsteren en een chest nog ronder als pamela andérson

Je moet eens lezen hoe het met Milos is afgelopen toen hij zijn armen met allerlei shit wilde verbeteren.

Toevallig dan, want zie bij jou ook geen gains de laatste jaren 🤷‍♂️
Gelukkig heb ik ook meer in mijn leven dan heel mijn ziel en zaligheid stoppen om een cm meer op mijn biceps te krijgen :roflol:.

Overigens ben ik nog steeds buffer dan 99% van dbb, al is dat niet perse een prestatie.

Side leg in schoonmoeders broke ass crib

Met nog een beetje meer hamstring massa is deze side leg wel legit imo

Bijlagen

• F68B875C-7171-4855-B3ED-EDB09E9B7832.jpeg
    F68B875C-7171-4855-B3ED-EDB09E9B7832.jpeg
    118,3 KB · Weergaven: 156
Terug
Naar boven