Mindcontrol
Freaky Bodybuilder
- Waardering
- 8.378
- Lengte
- 1m56
- Massa
- 54kg
- Vetpercentage
- 20%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Is het mijn verbeelding, of heeft je rug veel meer detail gekregen?
Al even geleden dat we een update van je hebben gezien. Nog steeds hard aan het trainen zie ik, netjes

Dat is denk ik je verbeeldingIs het mijn verbeelding, of heeft je rug veel meer detail gekregen?

Dankjewel! Ik heb sinds april (geboorte van mijn dochter) eigenlijk alles op een laag pitje gehad vwb bodybuilding. Ik zal als het lukt vandaag nog wel een update plaatsen in mijn log erover. Ik ben nu een weekje of 4 weer consistent bezig. Qua gear sinds april op trt+.Al even geleden dat we een update van je hebben gezien. Nog steeds hard aan het trainen zie ik, netjes![]()
Ben ik de enige die zich afvraagt hoe je op deze manier een leg press doet?
Wel de enige die zover inzoomt...Ben ik de enige die zich afvraagt hoe je op deze manier een leg press doet?
Hoe weet jij dat, ben je weleens in een sportschool geweest?
Hij heeft het op Social Media gezien.Hoe weet jij dat, ben je weleens in een sportschool geweest?

Al toen jij nog in een luier sliep.Hoe weet jij dat, ben je weleens in een sportschool geweest?
Heb jij een speciale barbell van 15kg gekocht voor de ohp challenge?
Oja, je moeder was er schoonmaakster, toen keek je rond.
Nee, die van mij is 11kg.Heb jij een speciale barbell van 15kg gekocht voor de ohp challenge?

Ha ha wat grappig ben je.Oja, je moeder was er schoonmaakster, toen keek je rond.
Doe ik nog steeds hoor.