apfelstrudel
Superior Athlete
- Waardering
- 61.702
@Sanca Saxon weet dat vast wel.Ben ik de enige die zich afvraagt hoe je op deze manier een leg press doet?
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
@Sanca Saxon weet dat vast wel.Ben ik de enige die zich afvraagt hoe je op deze manier een leg press doet?
Brb, even mijn foto verwijderen 😭
Prima bicep toch

De staat van de kleedkamer is er zeker op vooruit gegaan ....Half jaarlijkse tricep update - Nu ik nog naar binnen mag ...
![]()

Schaduwen mag je wel iets meer ophalen.De staat van de kleedkamer is er zeker op vooruit gegaan ....
![]()
Trainde jij voorheen bij Iron house?De staat van de kleedkamer is er zeker op vooruit gegaan ....
![]()
En de staat van je reet?De staat van de kleedkamer is er zeker op vooruit gegaan ....
![]()
Zal ik zaterdag wel ff voelen
Ik dacht altijd dat je een man was. Maar uit ervaring kan ik zeggen dat dat geen mannenkont is.De staat van de kleedkamer is er zeker op vooruit gegaan ....
![]()
Hoeveel mannenkonten heb je ervaren om die conclusie te kunnen trekken?Ik dacht altijd dat je een man was. Maar uit ervaring kan ik zeggen dat dat geen mannenkont is.