MuscleMeat

Sticky De laatst genomen foto topic

Dat is wel erg jammer en ik denk persoonlijk ook geen goed signaal naar de bond/juryleden.

Als je had gewonnen zou dat wel gratis zijn geweest.

Ging niet ivm met werk en geen verlof!
Ik mocht van mijn coach kiezen 😉 als ik het wou ja of neen

@wovano diegene die de overall heeft genomen gaat ook trouwens niet naar Polen haha

20336A0E-5A20-4356-B2F7-E1DB194C26FC.jpeg

Chonk

Ja tuurlijk ik ook. :) maar heb nu andere plannen. Organisator snapte dit totaal hoor.
Pindatje ik snap dit totaal niet. Je neemt deel aan een wedstrijd en jij hebt een fysiek waarvan ik vind dat je pro-card kwaliteit hebt en je besluit om niet de overal mee te doen omdat je niet naar Polen wilt.

Mijn gedachten staan in de fik. Je doet toch mee om te winnen? Of je dan wel of niet naar Polen gata omdat je op je werk geen rij kan krijgen is daar toch totaal ondergeschikt aan.

Ikke echt niet snappe nie

Pindatje ik snap dit totaal niet. Je neemt deel aan een wedstrijd en jij hebt een fysiek waarvan ik vind dat je pro-card kwaliteit hebt en je besluit om niet de overal mee te doen omdat je niet naar Polen wilt.

Mijn gedachten staan in de fik. Je doet toch mee om te winnen? Of je dan wel of niet naar Polen gata omdat je op je werk geen rij kan krijgen is daar toch totaal ondergeschikt aan.

Tuurlijk. Maar is mijn eigen beslissing die ik op dat moment heb genomen samen met m'n coach 😉 en coach begreep het ook, ook omdat we ook al andere plannen hebben.
Mijn fysiek is sowieso nog niet pro waardig

Tuurlijk. Maar is mijn eigen beslissing die ik op dat moment heb genomen samen met m'n coach 😉 en coach begreep het ook, ook omdat we ook al andere plannen hebben.
Mijn fysiek is sowieso nog niet pro waardig
Gelul pinda. Jij bent zeker wel pro waardig. Accepteer dat nu maar. 👍🏼😋

Laatst bewerkt:

Het is niet dat die wedstrijd de enige weg is, toch?

Terug
Naar boven